Dag dames, Net als jullie allemaal, willen wij ook graag een kindje. Daarvoor zijn we hard aan het klussen, maar momenteel heb ik het gevoel dat we dat voor niets doen. Ik zit nu in ronde 4. De eerste ronde was netjes 28. De 2de ronde was ook vrij netjes, 30. Ovutesten gebruikt, posi op 15, 16 en 17. De 3de ronde ook ovutesten gebruikt, posi op 15, 16 en 17, maar kwam toch uit op 35 dagen. (hoe kunnen de ovutesten de zelfde dagen aangeven, maar de cyclus duur toch zo verschillend zijn. iemand enig idee?) Deze ronde(4de) gebruik ik geen ovutesten, maar temp ik. Zit nu op dag 22 en mijn temp is al die tijd nog erg gelijk gebleven. Deze is steeds 36.1 of 36.2 Dag 5 een uitschieter naar 36.4, dag 9 een uitschieter naar 35.9 en dag 19 had ik 36.0, maar verder is het heel eentonig. Ik heb dus nog geen ei opgemerkt. Nu zijn er een aantal dingen, waardoor ik me toch zorgen maak. - Soort buikpijn vanaf dag 19 derde ronde tot nu toe. - Tussen ronde 3 en 4 ongesteld geweest. Allereerst al overtijd en daarbij ook nog eens heviger en helderder. - Ronde 4, ei kwijt? Omschrijving van de buikpijn: Begonnen met een paar steken in de omgeving van mijn linker eileider en eistok. Verder geen steken meer gehad. Wel voelt mijn gehele buik een soort van knellend. Ik heb het meest last (nouja last heb ik er verder niet van) in mijn beide zijdes, op de hoogte van de navel. Heel licht stekerig gevoel, een beetje zeurend/knellend. Van maag tot baarmoeder, heb ik een gevoel alsof mijn broek te strak zit. Toch is dat niet het geval plus daarbij dat het gevoel er ook nog doodleuk is als ik niet eens een broek aan heb. Soms denk ik gewoon een windje te moeten laten, dat dat al wat oplucht, maar ik hoef blijkbaar niet. Het borrelt, rommelt en plopt in mijn darmen. Mijn borsten zijn al gevoelig geweest sinds de pil stop. Toen de buikpijn begon, begonnen mijn borsten nog gevoeliger te worden. De dikke aders zagen ook wat blauw, ze leken wat voller. Vanaf dat ik ongesteld ben geweest afgelopen keer, zien mijn borsten er weer normaal uit, heb ze al die tijd eigenlijk niet meer gevoelt tot ik het gisteren weer 2 keer een minuutje spontaan voelde. Vanmorgen ook weer heel eventjes. Tja, ik weet niet meer wat ik er mee aan moet. Wat ik hiervan moet maken. Voel me niet zo lekker met die buikpijn. Niet ziek ofzo, maar het aanwezige begint me een beetje de keel uit te komen. Ik maak me zorgen. Is er vorige maand iets fout gegaan waar ik niets van gemerkt heb. Testje rond dag 30 ergens (ben dat vergeten) was negatief, dus je zou denken van niet. Waar komt dan ineens die hevige ongesteldheid vandaan? Waarom heb ik al zolang die aanwezige "buikpijn" en waar is mijn ei deze maand naartoe gefietst? Lange lap tekst. Normaal gesproken ben ik meer een lezer dan een poster, maar dit houd me zo bezig, dat ik toch eens wil horen of andere mijn verhaal op de een of andere manier herkennen.