Hai meiden, Eergister, gister en vandaag heb ik een ovu test gedaan. Die van eergister kleurde wel redelijk, maar de streep was niet dikker dan de controlestreep. De testen van gister was een stuk lichter en die van vandaag was zo licht dat er bijna niets te zien was... Ik heb best een regelmatige cyclus van 29 dagen ongeveer. Ik heb het berekend en zou morgen de eisprong moeten hebben. Kan je ook gewoon eerder een eisprong hebben gehad? Of kan hij toch nog komen? Ik zal blijven testen, maar vind dat lichter worden toch weinig hoopvol. Overigens hebben we vijdag wel geklust, dus dat zou goed uit kunnen komen.
hoi, ja het zou kunnen dat ie geweest is, maar het kan ook wezen dat ie toch nog komt. ik had het vorige ronde ook, dat de testen vrij donker waren, maar niet donker genoeg. toen werden ze weer lichter. na een week werden ze weer donker tot ze uiteindelijk zeer positief werden. toen heb ik de eisprong gehad. het kan zomaar dat je eisprong later is als anders, of juist eerder. een positieve test is helaas geen garantie dat je ei ook daadwerkelijk springt.