Innesteling of doorbraakbloeding

Discussion in 'Zwanger worden' started by Maagd, Jul 7, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Maagd

Maagd Fanatiek lid

Jan 8, 2014
    3,683
    10
    38
    Noorden/ drenthe
    Hoi

Vorige maand ben ik gestopt met de pil. Ik had daarna een cyclus van 35 dagen. Als dat mijn cyclus is (was voor vorige zwangerschap en voor ik pil gebruikt ook mijn cyclu) dan zou ik vanaf vandaag vruchtbaar moeten zijn. (hou dat in een app bij) Echter hebben we vorige week al geklust en sinds gister heb ik een lichte bloeding. De avond ervoor hadden we ook geklust, was niet ruig gegaan en na de sex heb ik nog nooit eerder een bloeding gehad.
    Ik vraag me dus af wat dit kan zijn. Het is veel te weinig voor een menstruatie. Dat is ook nog maar 2 weken geleden, dus lijkt me sterk. Maar wat is het dan?
    Doorbraakbloeding van menstruatie of een innesteling (bij een cyclus van 28 dagen zou ik vorige week vruchtbaar zijn)

Wat denken jullie?

2. lacey0

lacey0 Actief lid

Nov 5, 2014
    376
    8
    18
    Een ovulatiebloeding bestaat ook nog geloof ik. En aangezien je die verwachtte, lijkt me dat de meest logische verklaring.

3. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Een ovulatiebloeding lijkt mij het meest logisch.

Temeer een innestelbloeding vaker niet dan wel voorkomt. Het is zeker niet iets wat standaard optreedt bij het ontstaan van een zwangerschap.

4. Maagd

Maagd Fanatiek lid

Jan 8, 2014
    3,683
    10
    38
    Noorden/ drenthe
    Ok, nou dan heb ik dus nog wat te doen komende dagen :)
    Dank

Share This Page