Buik gestoten

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door FashiOn, 28 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. FashiOn

FashiOn Niet meer actief

Net heb ik per ongeluk mijn buik gestoten tegen de punt van keukenkastdeur:x. Ik voelde daarna wel een paar steken en was een rotgevoel maar de baby beweegt gelukkig nog steeds.
    Is het nodig om morgen de vk te bellen.. Ik twijfel omdat ik rhesus negatief ben en ben bang dat er misschien bloed van mij bij de baby kan komen door de stoot.

2. Snoopy82

Snoopy82 Fanatiek lid

23 mrt 2009
    3.755
    0
    36
    Ik heb hier geen ervaring in meid, maar wat vervelend zeg!!! Heb je nog pijn en voel je de kleine nog steeds???

Als t je niet lekker zit gwn morgen vk bellen toch, beter even op controle dan in twijfel thuis zitten.

Succes! (K)

3. FashiOn

FashiOn Niet meer actief

Dankjewel:) Nee de pijn is weg, het was vooral het moment zelf en daarna nog even. Ik heb de baby net nog even gevoeld.

4. Ja, voor de zekerheid zou ik de VK wel even bellen denk ik. Als het aardig hard ging kan het toch geen kwaad dat er even naar gekeken wordt. En wie weet zegt de VK morgen dat er niks aan de hand is, dan ben je ook weer gerustgesteld in ieder geval.

5. Snoopy82

Snoopy82 Fanatiek lid

23 mrt 2009
    3.755
    0
    36
    Fijn dat je de kleine nog gevoeld hebt en geen pijn meer hebt ;)
    Maar ik zou t zekere voor t onzekere nemen en toch morgen even langs de vk ter controle, ben je erna iig er zeker van ;)

Slaap lekker straks en hopelijk is er niets! x

6. FashiOn

FashiOn Niet meer actief

Bedankt! Ik ga morgenochtend toch maar bellen. Ik hoop dat ze misschien op de echo willen kijken want het ging best wel hard ben toch een beetje bang voor mijn bloed wat bij het bloed van de baby kan komen:(
    X

7. Snoopy82

Snoopy82 Fanatiek lid

23 mrt 2009
    3.755
    0
    36
    Heel veel succes morgen meid ! Hou je ons even op de hoogte? Ik hoop goed nieuws te horen morgen,en ik denk aan je! (K)

8. FashiOn

FashiOn Niet meer actief

Dankje Snoopy:) Kon op controle komen en er is niks aan de hand want heb ook geen bloedverlies enz. en het hartje klopte goed:) Xx

9. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Fijn dat je langs mocht komen zeg, nu dus wel lekker gerustgesteld:)

10. anja007

anja007 Nieuw lid

29 okt 2010
    4
    0
    0
    NULL
    NULL
    Eens bellen naar VK kan nooit geen kwaad, dan ben je toch wat meer zeker dat er niet ergs aan de hand is.

11. Ah, gelukkig! :)
    Blij dat je toch even gebeld hebt denk ik?

12. FashiOn

FashiOn Niet meer actief

Ja zeker! Ben nu wel gerustgesteld:)

13. Snoopy82

Snoopy82 Fanatiek lid

23 mrt 2009
    3.755
    0
    36
    Sorry erg late reactie!!! Maar wat superfijn te horen dat alles goed is en niets aan de hand!!! Je was vast opgelucht ;) (K)

En voortaan oppassen he want jaa je toeter zit in de weg hihihihi :p

14. FashiOn

FashiOn Niet meer actief

Ja ben heel erg opgelucht!
    Hihi ja ik weet het:p, was druk bezig en moest iets pakken en vergat dus dat het deurtje van t kastje nog openstond
    X

Deel Deze Pagina