Ik slik geen pil, gebruiken nog condoom. Nu heb ik sinds een paar dagen last van misselijkheid, af en toe pijnlijke borsten, en al 2 bijna 3 dagen overtijd!! En ik ben al lang gestopt met de pil dus ontpillen is t niet, en ik heb dit nooit! 28 dagen max en nu al 30. Ga natuurlijk wel testen maar t kan gewoon eigenlijk niet! We hebben echt weinig seks ( haha krijg je met n kleine ) en doen t veilig. Maar toch voel ik me raar, en kan Ff niet helemaal terug halen hoe ik me voelde bij de zwangerschap van Lynn..
Opzich herkenbaar alleen ik geef ook nog bv dus dan kan het helemaal niet. Vreemd toch. Succes met testen en benieuwd. Xxx joyce
Irri he! Wel apart allemaal! Hormonen doen wat met je... Ben ook benieuwd voor jou! Zou t gewenst zijn? Hier zeker!
Opzich wel, voor mijn man hoeft t niet perse. Maar ik denk dat het bij mij gewoon met de hormonen eeft te maken die niet weten wat ze willen. En het hoeft voor mij ne n perse de derde is net 9,5 mnd
Soms kan je cyclus gewoon wat vreemd doen en kunnen je hormonen je gek maken. Heeft iedere vrouw wel eens last van Ik zou zeggen; doe een testje en je weet meer!