Hallo.. ik heb een vraagje.. ik ben gestopt met de pil.. nu is me vriend in me klaar gekomen.. moet eigenlijk aankomende woensdag ongesteld worden.. maar nu heb ik bloesverlies of toch ongesteld ik weet niet het vloeit wel.. maar als ik ongesteld ben is het super donker en nu is het gewoon puur rood.. kan ik nu zwanger zijn of wat? ik maak me eigenlijk een beetje zorgen er over... Want normaal heb ik last van me rug als in ongesteld word en nu heel veel l ast van me buik.. ik hoop dat jullie me kunnen Helpen.. Liefs Corlinda
hoi ik weet niet op welk moment in je cyclus je onbeschermd hebt gevreeën. als dat rond je eisprong was heb je kans om zwanger te zijn. Mirjam
Dat was afgelopen zondag.. dus niet zo lang geleden ook.. nu is de laste ook weg bij mn buik.. maar die bloed verlies is dat altijd als je zwanger zou zijn..? Ik ben nog maar een jong meisje dus ja dan weet ik het allemaal niet zo! sorry xx
Hallo, Wij kunnen zo niet zeggen wat het bloedverlies is. Het kan je menstruatie zijn. Heb je onveilig gevreeen rond de eisprong kan het ook een zwangerschap zijn. Wanneer was de eisprong en wanneer hebben jullie onveilig gevreeen? En zit je in de stopweek van de pil of ben je helemaal gestopt met de pil? Groetjes Ineke
Afgelopen zondag onveilig gevreeén.. ik voel me zelf ook niet helemaal goed.. last van me buik enz.. het is de stop week ja.. moest eigenlijk woensdag Ong worden maar nu heb ik bloed verlies kan dit dan een teken zijnvan een zwangerschap ofwat?!
Hallo, De kans op een zwangerschap in de stopweek van de pil is heel klein. Ik denk dat je eerder ongesteld ben geworden. Groetjes Ineke
Ja dat snap ik.. maar omdat ik hem best wel vaak vergeet.. en op internet s taat dan Dat het een grote kans is om zwanger te raken.. dus dan ga je toch je eigen zorgen maken! Gr