Hallo meiden, Ik had een vraag namelijk: Wie waren er uiteindelijk toch zwanger ondanks geen kwaaltjes of ergens last van te hebben gehad? Ik zit nu over de helft van mijn cyclus en ik heb me nog nooit zo goed gevoeld. De afgelopen cyclussen had ik na mijn eisprong altijd wel wat kwaaltjes zoals gevoelige borsten, buikpijn, moe. En nu dus niks. Moet ik er al vanuit gaan dat ik (weer) niet zwanger ben? Liefs Vanilia
dat had ik ook. het enige was dat ik staand kon slapen zo moe was ik. ik was overtuigd niet zwanger te zijn, tegendeel bleek waar. ik had geen innesteling, geen misselijkheid etc borsten waren altijd wel gevoelig. succes he
Ik had ook nergens last van, ja moe, moe, moe en zere borsten maar die had ik altijd rond nod.. Dus niets geks...
dit geeft mijn hoop als ik het zo lees ben nu 1 jaar bezig en heb vanaf het moment dat ik gestopt ben met de pil steeds allemaal kwalen gelijk na mijn ei zoals gevoellige en opgezete borsten,moe misselijk en opgeblazen gevoel.heb altijd netjes een cd van 29 dagen gehad en deze maand heb ik nergens last van alleen sinds gisteren worden mijn borsten iets gevoelliger maar minimaal en had gisteravond in bed vlagen van misselijkheid. morgen mijn NOD dus wordt spannend. wat denken jullie? liefs mopsje
Hier nog zo-één: alleen ben ik nog niet zo lang - 3 maand - met de pil gestopt. Eisprong gevoeld, een dag of 5 later beetje bloedverlies, ijzersmaakje, noem maar op... en toen niks meer! De laatste week dus eigenlijk zo goed als geen klachten die op zwangerschap wijzen. Wel: sjachareinig, zin in chocola en migraine. Dus dat wordt weer bloeden, vrees ik. Het is echt: Klachten -> misschien zwanger? Geen klachten - misschien ook zwanger? AAAARGH! Inbeelding als grootste klacht!
Hallo, Deze maand heb ik ook helemaal geen klachten. De vorige maand had ik van allerlei klachten en toen werd ik ongesteld. Het enige wat ik nu wel heb is dat ik zin krijg in bepaalde dingen wat ik normaal gesproken nooit eet. Maar ja, dat zegt volgensmij ook niks. En ik heb gevoelige borsten, maar dat heb ik ook als ik ongi word. Afwachten dus... Liefs Hummel.
je kunt er geen pijl op trekken.. soms denk ik dat ik een verschijnsel heb en de volgende dag heb ik nergens last van.. ik wacht gewoon op de duivels. alleen dan weten we het zeker
Ik heb een grote plak chocola in huis, en mezelf beloofd dat ik 'm in 1x op mag schranzen zodra ik ongesteld ben! Toch iets om me op te verheugen! Zo'n heerlijk, weerloos reepje! Rrrrrrrrr!
hier nog niets wel beetje krampen maar vooral aan linker zijkant al morgen nog niets is ga ik testen dus is spannend liefs mopsje
Hoi Mopsje, Spannend voor je hoor. Ik moet iets langer als jij wachten. Ik heb nog steeds nergens last van (wat ik aan de andere kant ook wel lekker vind). Normaal rond deze tijd had ik allang gevoelige borsten, buikpijn. We zullen zien. Veel succes heh. Liefs Vanilia.
hoi hoi, ja dat had ik ook altijd alleen deze maand niet ja 2 dagen voor NOD werden mijn borsten gevoelliger. dus ben benieuwd hoop het zo na 1 jaar klussen maar ja wachten af
Hoi, Wij zijn nu een half jaartje bezig. Ik hou mijn vingers voor je gekruist. Heb je last van wit/slijmverlies. Dat kan soms ook een positief iets zijn. Vanilia.
ja en ben erg vochtig daar beneden al paar dagen maar krijg nu ook krampen in mijn buik maar hoop niet dat het van de is wil nou wel een keer er van af na 1 jaar