hoi iedereen. ik heb een dringende vraag en ik hoop dat iemand mij kan helpen? het zit zo nu heb ik altijd een regelmatige cyclus maar afgelopen mnd gebeurde er iets vreemds voor mijn doen. ik ben altijd netjes op tijd maar deze keer een dag tevroeg en had de 1ste dag bruin verlies de 2de dag bloedverlies heeeeeel wat minder als normaal en de 3de dag een stip bruinverlies sóchtens en toen was het over . nu heb ik het een verloskundige gevraag en die spreekt pas over een menstruatie als je 2 dagen achter elkaar bloedverlies hebt dit heb ik dus niet gehad. ik had op 2maart mijn eisprong en heb de dag ervoor gevreeen . sinds die rare ":menstruatie"als je het zo kunt noemen ben ik erg misselijk last van mijn borsten en een heel raar trekkend gevoel bij mijn schaambeen het lijkt eenbeetje op menstruatie pijn maar dan in vele lichtere mate,ook krijg ik een bruine vage streep op mijn buik tot aan mijn navel. heb dus een test gedaan een zag een hele lichte roze streep in het test venster nu weet ik het echt niet meer wat houdt dat in? kan ik dan toch zwanger zijn? heb inmiddels 3testen gedaan en alle drie gaven binnen de tijd een vage maar hele lichte roze streep in het testvenster. kan het dan toch zo zijn dat ik een innestelingsbloeding gehad heb? o ben normaal gesproken 4dagen hevig ongi de 5de dag bruinig en de 6dag ongi afgelopen ,ben echt nog nooit eerder ongi dus pleaseeeeeeee wie kan mij helpen,wordt echt helemaal gek van die onzekerheid. afz tasja en alvast bedankt voor jullie reactie. :
ze zeggen wel een streep is een streep Ik zo over een paar dagen in de ochtend nog eens een test doen Mischien was die "bloeding" wel een gesprongen vaatje dat kan namelijk best, best wel wat meiden hebben een kleine bloeding gehad. Anders kan je een digitale test doen die is duidelijk zwanger of niet zwanger. Hopelijk heb je er wat aan Liefs ikke
Meestal zo bruine streep op je buik krijg je pas als je verder in je zwangerschap zit, Als ik jou was zou ik naar de dokter gaan en vragen om een bloedtest
Hoi meid, Inderdaad een streep is een streep! Misschien dat je over een paar dagen nog een test kan gaan doen. Aangezien je ook wel een paar symptonen hebt die op een zwangerschap kunnen wijzen zou ik er zeker rekening mee houden. En wat ikke1981 al schrijft, als je zeker wilt zijn kan je beter een digitale test doen die geeft heel duidelijk aan Zwanger/ Niet Zwanger. Ook deze kan je gewoon bij de drogist kopen. Ook zou je bij je huisarts een test laten doen. Maar om eerlijk te zijn denk ik toch echt dat je zwanger bent! Want ook al heb je een kleine streep dat betekend toch echt dat het raak is! Ik hoop dat je er wel (als het echt zo zal zijn) je er wel blij mee kunt zijn! Hou ons op de hoogte Liefst, SoSweet
hoi meiden alvast heel erg bedankt voor jullie hulp en als ik zwanger ben dan laat ik het jullie weten. zo er heeeeeel maar dan ook heeel blij mee zijn. liefs ladyjane en degene die allemaal zwanger zij proficiat =D>
maar als anderen een soort gelijk iets hebben meegemaakt reageer dan gerust alvast bedankt liefs ladyjane
Ja, ik kan dit met je delen, ik had dat bij mijn vorige zwangerschap ook. Enkele dagen (zelfs nog iets meer dan jij) licht bloedverlies. Normaal menstrueer ik erg heftig, maar dit keer dus niet: test na een week positief! Helaas is dit toen na 10 weken een miskraam geworden, maar dat heeft absoluut niets te maken gehad met dat bloedverlies rond de menstruatie tijd. Ik ga je toch alvast heel voorzichtig feliciteren hoor!
hoi laatje djw voor je reactie en ik zal giga duimen dat je over een tijd een heel mooi wondertje in je armen mag sluiten maar dat zal nu vast wel gebeuren. ik hoop echt dat ik zwanger ben zou er echt heeeeeeel blij mee zijn. liefs ladyjane
o ja ik was nog vergeten tezeggen klinkt misschien een beetje raar maar ook mijn baarmoedermond ligt nog steeds erg laag zou toch hoger moeten liggen toch naar ongi? groetje en liefs ladyjane.
Jammer genoeg kan je daar niks vanaf lezen. Is bij iedereen weer anders en zelfs bij iedere ronde kan het anders zijn. Dat zou namelijk voor iedereen een hoop testen schelen. Er zit niks anders op dan over een paar dagen nog een test te doen meid Weet je al wanneer je wil gaan testen?
hoi ikke 1981 nou heb vandaag zo,n test gedaan en weer heel licht posi maar je moet wel goed kijken ,ik probeer het denk ik eind deze week of anders begin volgende week maar ik laat het je weten . klopt het trouwens dat je baarmoedermond erg laag ligt als je zwanger bent en dat ie na een menstruatie weer hoger ligt? misschien weet jij dat? groetjes en liefs ladyjane
ikke 1981 doe ik eind deze week of anders begin volgende week maar durf niet zo goed ben bang dat het weer een terleurstelling wordt.
Het is ook niet echt goed om iedere keer aan je baarmoedermond te voelen, teminste dit is wat ik hier ergens heb gelezen. Ik laat me baarmoeder mond lekker voor wat die is.
hihihi daar heb ik dan nog nooit opgelet en me mannetje ook nie danzijn mijn gedachtes geheel ergens anders hihihihi
hey meis als je op al die testen gewoon een licht streepje hebt gezien ben je volgens mij gewon zwanger hoor doe anders een seen test bij de huisarts weet je het zeker maar als je het mij vraagt je sympthomen wijzen uit naar zwangerschap