zoals de tekst al zegt als ik hoest krijg ik een soort kramp in mijn baarmoeder...dit is sinds van de week begonnen...ook loop ik al dik een week met ongikrampen, en steken rechts onderin..trekt soms ook door naar mijn lies..het valt me ook op dat ik lage rugpijn heb...af en toe gevoelige borsten.. al met al vage maar toch steeds aanwezige dingen waardoor er constant door me hoofd ga zou ik zwanger zijn?? nu zou ik over 3 dagen kunnen testen maar ik kan me niet herinneren dat ik ooit pijn in mijn buik heb gehad met hoesten...aangezien ik nog wat verkouden ben en mijn keel niet lekker is probeer ik niet te hoesten omdat het een hele vervelende pijn is.. enig idee wat dit betekend?
Hoi, Misschien verkrampen je spieren door de kracht van het hoesten. Soort van spierpijn misschien????? beterschap! groetjes weegschaal
Hier is kortgeleden al een topic over geweest met niezen...en die persoon was zwanger! En ik had het ook tijdens mijn zwangerschap (met niezen).
Oh sorry die heb ik niet gezien... Nou kan het niet omschrijven als spierpijn..zit echt boven mijn bot zeg maar en dat straalt dan uit naar mijn liezen... Zou ik al een test kunnen wagen of gewoon nog paar daagjes wachten?