voor mn zwangerschap was mn buik met heiligdom, ik had echt een mooie buik en tijdens de zwangerschap was ik er ook supertrots op, maar nu,...!!! mn buik zelf is heel stilaan weer in vorm aan het komen maar mn navel is afgrijselijk! :x helemaal verrimpelt, diep en heel donker bahbah en ik zie daar geen verandering in, hebben meer mensen dat? ook die zwangerschapsstreep is nog heel donker en de rest van mn buik ook, het lijkt wel alsof ik met alleen mn buik 3 weken in de zon heb gelegen als ik het vergelijk met de rest van mn lichaam wanneer gaat dat weer in orde komen? ik hield zoveel van mn mooi buikje maar vooral die navel bah!
Ik ben nog niet zo heel lang geleden bevallen, maar ik vind mijn navel er ook op achteruit gegaan... Ik had zelfs tijdens de zwangerschap zo'n grappig geplopt naveltje en nu valt hij heel diep naar binnen. Ik zit op 1 kilo na weer op mijn startgewicht, maar heb nog wel zo'n zacht buikje... dus ik hoop, hoop, hoop dat mijn navel daardoor zo wanstaltig is... Ook mijn zwangerschapslijn is nog heel duidelijk zichtbaar... Maar dat schijnt wel echt weg te trekken toch? Ach,... het is nog niet het mooiste plaatje, maar het heeft wel een mooi kindje gedragen al die tijd, dus ik neem het ergens ook gewoon voor lief.
Hier ook nog steeds een diepe en donkere navel.. Ook de streep onder mijn navel is nog steeds iets zichtbaar.. EN ik had een navelpiercing (deze heb ik eruit gehaald toen ik erachter kwam dat ik zwanger was) en dat gaatje is alsnog uitgerekt en daar zit nu (als enige gelukkig) striae.. Weet dus niet of dat nog weer 'normaal' wordt..
mijn huid is weer redelijk strakker aan het worden, heb bijna mijn buik terug. heb een navelpiercing, gaatje is gewoon gebleven. wel is mijn navel nog wat 'los', maar daar zit dus die piercing voor. buik is wel nog wat dikker, maar dat zal met oefeningen wel goed komen denk ik. heb wel hele zwangerschap gesmeerd met weleda zwangerschapsolie en nu ook nog steeds. heb geen striemen gehad, ook geen donkere streep.
Trekt echt nog bij hoor meiden! Dat donkere in je navel was hier opgehoopt pigment. Dat kon ik met babyolie al voor een heel groot stuk gewoon wegpoetsen. De streep heb ik nu na een jaar nog heeeel lichtjes, ik zie hem maar een vreemde niet meer. En je buik opzich gaat met de maanden en wat sporten weer aardig terug in model. Hier iig wel.. Ik ben weer de oude op wat minder volle borsten na..
Geef 't echt nog wat meer tijd! Wat je kan proberen is af en toe je huid licht scrubben, door het oprekken en weer 'inkrimpen' van de huid zitten er vaak veel dode huidcellen die lastig zelf weggaan; het moet zeg maar 'slijten'. Lichte scrub + lekker insmeren met babyolie werkt wel enigszins! Ik kon in het begin bv vrij veel dode huidcellen wegscrubben bij m'n navel.
Hier ook een hele lelijke navel! Hij plopte tijdens de zwangerschap en is nooit meer terug gegaan, dus steekt er nu nog uit. Schaam me er gewoon boor, en bedek hem dan ook zoveel mogelijk, als ik bijvoorbeeld ga zwemmen. Dacht ook dat het beter zou worden, maar zoon is al bijna 16 maanden nu
Hier is bij de 1e al mn navel lelijk geworden en nooit meer goed gekomen. Echt balen wat het ziet er gewoon niet uit, net een groot gat met rimpels.... terwijl mn buik nu aardig weer in model is (hoever dat kan na 3 kids haha)
Die streep was ik na anderjalfjaar pas kwijt ofzo... en mn navel was na 6 jaar nog steeds lossig. In vergelijking met hoe het ooit was...wel veel strakker als in het begin... nu staat hij weer helemaal strak...maar weet dat straks na de bevalling ik weer zo'n navel zal hebben helaas...
mijn buik en navel zijn ook hard achteruit gehold: navel lijkt bijna weg te vallen (veel meer dan die deed) en mijn hele buik zit onder de striae (leve bevallen bij 41 weken ). mijn buik is wel enigszins weer in de plooi, maar de striae en weggezakte van de navel nog onveranderd. ik gun het maar tijd! en iedere keer als ik er van baal kijk ik maar naar mijn mooie meisje.. en dat helpt, iedere keer weer
Hier ook een mindere navel . Nu ruim 6 maanden na de bevalling, maar het zal wel niet meer helemaal goedkomen vrees ik... Mijn buik is wel weer mooi plat en de huid is nog best strak (wel iets slapper, natuurlijk, maar valt goed mee). Qua kilo's zit ik ook onder pre-zwangerschapsgewicht, dus dat zit ook wel goed. En gelukkig geen striae! Maar de streep is nog steeds licht zichtbaar (wel vervaagd), met name onder mijn navel. En de navel is gewoon minder mooi. Het was een net kuiltje, nu hangt er een soort slap flapje boven .
Voor je navel om te herstellen, mits die het zwaar heeft gehad kan je gerust een maandje of 9-12 rekenen hoor. Ga je dus absoluut nogniet druk maken (deed ik ook bij mijn eerste). Geef het een jaartje de tijd. Na 9 maanden zag mijn buik er weer heel mooi uit en ook mijn navel waarvan ik echt het ergste vreesde. Wat betrefd de huid en de rimpels kan ik je aanraden om zo snel mogelijk te gaan masseren met knijp techniek. Ik ben hiermee na beiden zwangerschappen meteen gestart, had namelijk vooral na mijn eerste vrij veel striae en me huid had ook wat hulp nodig. Ik plaats niet graag fotos van mezelf maar ik kan je vertellen dat het echt heel mooi was geworden. Ik gebruik momenteel voor het masseren de Theraphy bar van Lush 1/2 maal daags en 1/2 keer per week je huid goed schrubben tot het rood is. Ook buikspieroefeningen zullen helpen je huid en navel te herstellen zodat de huid beter terug pakt.
Hier idem Vind na 4 kids baren dat mijn buik er goed uitziet. Dus die navel en wat straie neem ik voor lief.
hier een mooie zwangere buik beide keren, zonder striae. Nu een uitgezakte flubberbuik met een diepe navel. Ach ja.. Loop toch nooit naakt
Ik ben van het ergste uit gegaan. Straie, zwangerschapsstreep ed. Geen straie, geen zwangerschapsstreep en een week na mijn bevalling alweer een strakke buik....... Eigenlijk gewoon gemeen tegenover andere pas bevallen ouders.