buikpijn: zwanger of ongesteld?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door tatum, 10 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tatum

    tatum Actief lid

    30 jun 2007
    131
    0
    0
    den haag
    Jeetje wat leuk hoe jullie reageren! Ik :oops: er helemaal van! T is nu een raar tijdstip om op forum te komen, maar wilde toch even kijken. Had vanavond een feestje. Zo'n weird gevoel: alsof dit alle snie tove rmij gaat.

    Was toch hetzelfde als jij he veertje?

    Ik zit alleen met werkprobleem: vorige week nieuwe baan aangenomen (vier dagen per week) en ga in augustus beginnen! Ooops! nou ja daarvoor moet ik even naar een ander forum hoppen voor raad!


    Evi, Danjo jullie veel succes deze maand, duimen!

    Liefs!
     
  2. Stienke

    Stienke Fanatiek lid

    15 feb 2007
    2.424
    0
    0
    Adm.medewerker op verzekeringskantoor
    Assen
    Tatum, ik heb hetzelfde als jij, ik had mijn banner al op 1e cyclusdag gezet maar ben nu al 3 dagen over tijd. Ik ga niet testen verwacht nog steeds duivels maar getver dit is wel erg spannend. Mijn man heeft zwak zaad zo zwak dat het eigenlijk niet zou kunnen maar ja je hoort ook wel eens een wondertje...voorlopig hou ik maar vast aan het idee dat de duivels nog komen....jij gefeliciteerd!
     
  3. bientje

    bientje Actief lid

    21 nov 2006
    255
    0
    0
    @ tatum....Gefeliciteerd...ik zit op het moment een beetje in hetzelfde verhaal (behalve dat dit dan niet de eerste rond voor ons is).

    Geniet van dit wondertje!

    Liefs Sabine
     
  4. Stienke

    Stienke Fanatiek lid

    15 feb 2007
    2.424
    0
    0
    Adm.medewerker op verzekeringskantoor
    Assen
    Grrr toch nog duivels....
     
  5. tatum

    tatum Actief lid

    30 jun 2007
    131
    0
    0
    den haag
    wat shit stienke dat toch nog de :evil: :evil: zijn gekomen. Ik baal met je mee. Wat kut omdat je toch nog hoopt!

    Ik hoop met je mee volgende maand! Jouw tijd komt echt nog wel!
     
  6. MamaMirella

    MamaMirella Fanatiek lid

    6 jul 2006
    2.564
    0
    0
    Den haag
    GEFELICITEEEEEEEEEERD!
     
  7. Noralee

    Noralee Lid

    9 jul 2007
    7
    0
    0
    duivels? haha is dat Belgisch? Of heb ik wat gemist..?
    Gefeliciteerd hoor Tatum! En Stienke; gaat vast lukken na de les.
    maar even wat anders; ging dit topic niet over buikpijn?
    Om daar even op terug te komen (sorry) . Heeft iemand, net als ik, ook zo'n buikpijn? Ben net weggegaan van etentje omdat ik het niet meer hield vd pijn. (ben echt geen watje) Heb di dus een echo, maar dokter zegt dat het redelijk normaal is. Alleen heb ik nog nooit iemand gehoord met deze klachten. Voor de volledigheid; het was nogal een ongeplande verassing dat ik zwanger ben en weet ook nog niet 100% of ik het moet houden. De 'vader ' weet nog niets. Jongens jongens wat een dilemma.......
     
  8. tatum

    tatum Actief lid

    30 jun 2007
    131
    0
    0
    den haag
    Jeetje wat een dillemma Noralee....

    Over de buikpijn: heb ik ook. Sinds maandag (drie dagen voor NOD). Vooral in de nacht, pfff, slaap zo slecht.
     
  9. Fientje2007

    Fientje2007 Actief lid

    18 jun 2007
    309
    0
    0
    Brabant
    Sjeetje, het is alsof ik mijn verhaal hier lees.
    Ik heb dus ook ontzettende buikpijn, de buikpijn komt met vlagen. Ik denk het dan maar op te lossen door naar het toilet te gaan en hoop dat ik dan wat ga poepen, maar dan wordt kik weer misselijk erbij\. Bij mij helpt het om helemaal gestrekt ergens te gaan liggen. Maarja op het werk gaat dat dus niet (of in een restaurant).

    Noralee, wat een moeilijke keuze meid. Ben je wel in staat het kindje alleen op te voeden? (financieel/werk ed)

    Groetjes,
    Fientje
     

Deel Deze Pagina