Buikpijn

Discussion in 'Zwanger worden' started by -, Jul 8, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Niet meer actief

:( Hai dames ik zit nog 9 dagen voor mijn nod maar ik heb echt last van buikpijn om niet goed van te worden :( ik weet niet zo goed wat ik hier mee aan moed gisteravond ook als last van. Echt een beetje irritant aan het worden. Ik heb wel zoiets van misschien is het nu eindelijk raak.
    Of misschien is het mijn ei nog steeds?????? :cry: ik weet het niet meer ook erg moe vandaag. Nou ja we zullen het wel weer zien.
    Groeten jennie72 ;) oja veder geen afscheiding of zo

2. sancho

sancho Actief lid

Apr 13, 2006
    391
    0
    0
    hoi,

Wat heb je precies dan heel je onderbuik. of aan 1 kant ( omdat je zegt miss mijn ei?)

of heb je een drukkend gevoel??

Wat een vragen he :oops:

Liefs sancho

3. Niet meer actief

Hai Sancho,sorry moeilijk uitteleggen.Want mijn ei is al geweest dus dat kan het eigenlijk niet geweest zijn. Ik heb pijn in de onderbuik. Al een paracetamol genomen :( het lijkt het meest op spierpijn. :oops:
    Het is moeilijk uitteleggen ongie kan het ook niet zijn.Pas 10 dagen van nu. erg vervelend allemaal. Ik weet niet wat ik hiervan moet denken.
    Het is heel mijn onderbuik. Wel last gehad van slijm sorry voor de praat na en tijdens mijn ei,gyno zei hij springt woensdag. En weer zoveel last van mijn borsten. ik weet het even niet meer. Ik denk niet aan zwangerschap want ik wil niet teleurgesteld worden en dan weer verdriet hebben achteraf snap je? :cry:
    groeten jennie72

4. Niet meer actief

Hai ik vraag me iets af ik ga me waarschijnlijk dingen in mijn hoofd halen,maar kun je ook zwangerzijn zonder dat je het zelf in de gaten hebt? en een miskraam? ik heb gelezen dat je een miskraam kunt krijgen zonder dat je weet dat je zwanger bent. Ik maak me zorgen eigenlijk. :cry: of moet je dan flink bloeden? of eerst een postitieve test hebben gehad? ik zie gelukkig geen bloed maar wat niet is kan nog komen. Sorry dat ik zo zeur maar kan iemand me helpen?
    groeten jennie72

5. sonja

sonja VIP lid

Mar 5, 2006
    5,270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    Jennie ,
    ten eerste je zeurt niet, dat moet je niet denken hoor ,schrijf het allemaal lekker van je af.
    misschien is die buikpijn waar over je verteld wel het gevoel van innsesteling (heb geen idee of het kan hoor)
    of heb je misschien iets verkeerds gegeten dat op je darmen slaat?
    rustig aan en positief blijven denken ,anders maak je je zelf helemaal gek.
    en schrijf het maar lekker van je af hoor.
    liefs sonja

6. Niet meer actief

Hai bedankt Sonja maak me gewoon zorgen. Ga aan die dingen denken weet je. Weer zoveel last van borsten.Echt niet fijn enzo moe.
    Maar geen afscheiding of zo duurt zo,n innesteling zo lang dan?en moet je dan geen bloed afscheiding hebben? het is sinds vandaag zo erg.
    Ik ben een beetje bang sorry. :cry: Ik hoop dat het morgen weg is anders toch maar even langs de HA. Ik begrijp er niets mee van.
    groeten jennie72

7. Niet meer actief

Niemand?????????????????????

Jammer ik had gehoopt op wat meer andwoorden :cry:

8. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

May 21, 2006
    6,208
    3
    38
    Heb ik ook gehad vorige maand, ongeveer een week na m'n ei, ongelooflijke buikpijn, idd beetje spierpijnachtig en ook menstruatieachtig maar dan heftiger.

Ik ben een week daarna gewoon ongesteld geworden maar heb zelf wel zo'n vermoeden dat die pijnen met een innesteling te maken gehad kunnen hebben.
    Dus.. je weet maar nooit?? ik herinner me dat Lilly precies hetzelfde had en die is nu zwanger!

Ik zou hiervoor nog niet naar de dokter gaan, tenzij het over een paar dagen nog zo hevig is (of erger)

9. Niet meer actief

Hallo,Caithlin, zou inderdaat een innestelling kunnen zijn, want mijn ei was dinsdag of woensdag of is dit nog te vroeg? :( hoelang duurt die reis eigenlijk? het is een zeuderige buikpijn. Maar het lijkt me dat je dan toch wat bloed zou moeten hebben of niet? dit heb ik nog nooit meegemaakt.Het zou ook kunnen dat de :evil: :evil: duivelientjes er aan komen,maar dat kan ook niet want het duurt nog een week. ;)
    ik weet het niet zo goed meer heb het gevoel ongie te gaan worden. :(
    nou ja dat heb ik weer. Als het Maandag niet beter is dan ga ik langs de HA.bedankt anyway groeten jennie72

10. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

Jul 8, 2006
    2,868
    0
    0
    Hoihoi!

Het enige dat ik je kan vertellen van mijn miskraam is dat die nooit eerder gaat tonen ( met bloedverlies) dan wanneer je periode moet komen of zelfs erna maar nooit ervoor.

Wat wel klopt is dat veel vrouwen een miskraam krijgen zonder dat ze dat wisten en dan gewoon niet beter weten dan dat er een gewone menstruatie komt.

Mijns inziens is deze pijn niet van een miskraam hoor. Dus zet dat nou even van je af.

Van mijn miskraam heb ik helemaal niks gevoeld eerlijk gezegd.
    Ik was aan de pil en werd niet ongie, voordat ik een nieuwe strip pillen ging slikken deed ik een etos test, die gaf negatief...Ik las hier net dat er vaker klachten zijn met etos testen dat ze onbetrouwbaar schijnen te zijn...

IK ben gaan powerplaten...FOUT!!

Na een aantal dagen begon ik te bloeden..en na 21 dagen bloedverlies klopte ik bij de dok aan...

Maar goed...ik zal je de verdere details besparen.

Wat ik wilde zeggen...hetgeen je nu voelt kan nog geen pijn van een evt miskraam zijn...Als ik t goed begrijp zit je nog ruim voor je NOD.

Wat het wel is...dat weet ik natuurlijk niet...Misschien een beetje te wild...geklust?

Liefs Ninetje

11. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

Jul 8, 2006
    2,868
    0
    0
    Owh...

Een innesteling hoeft niet altijd met bloed gepaard te gaan meis...Was dat maar waar dan wisten we het allemaal iets sneller :p

De ellende is...prille klachten van zwangerschap gelijken op de klachten van je regels...

Even afwachten dus meis en maak je niet te druk om een MK...

Beloofd?

Ninetje

12. SandraK

SandraK Fanatiek lid

May 29, 2006
    3,282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Ik heb het op dit moment ook...heel laag onder in mijn buik. Het voelt een beetje kramperig, doet niet echt pijn. Maar af en toe voel je het en dan denk ik wel ff van..zou het? :)
    En mijn borsten zijn nu best wat groter en mijn tepels zijn weer supergevoelig...maar dat had ik vorige maand ook. Het enige wat nu anders is is dat gevoel in mijn buik...
    Dus ik kan me goed voorstellen dat het je bezig houdt hoor, ik heb dat nu ook... ;)

13. Niet meer actief

Hallo hoi hoi bedankt weer jij ook Ninetje, fijn zo,n forum waarbij je even alles van je af kunt typen. :eek: Ik wet het ook niet de buikpijn is iets minder maar wel constant aanwezig :evil: kan het wel een innstelling zijn dan? ik weet het niet hoor. Kan dat gepaard gaan met zo veel buikpijn? :cry: ik hoop het dan maar anders toch naar de HA. Irritant gewoon. :evil: ik denk dat ik nog maar een paracetamol ga nemen. Dan proberen wat te slapen. En ja ik denk niet meer aan een mk,beloofd. Je weet het niet dus ja ga je je vanzelf dingen in je hoofd halen. Een beetje blond of zo???????ha ha groeten jennie72

14. Niet meer actief

Hai ik wacht af maar nog wel een beetje last van buikpijn vandaag voel me wel beter dan gister,raar vraagje maar hoe voelt bandenpijn eigenlijk aan? vraag me dat gewoon af!wie weet dit? :D nog 10 dagen en dantesten denk ik probeer er bewust niet teveel mee bezig te zijn, want dat werk avenrechts en wil me niet meer gek laten maken. ;)
    Lastig al die vragen maar jullie zijn de enige aan wie ik het kan vragen. :oops: groeten jennie72

15. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

Jun 26, 2006
    5,288
    1
    0
    Putte
    FF of topic :oops:

Je hebt dezelfde pendel als mij:

Zou wel heel toevallig zijn als we allebei op 13 augustus posi testen ;)

16. Niet meer actief

Hai noesje ja dat zou leuk zijn ja,echt wel maar ik pin me er niet teveel op vast meer anders is de teleurstelling zo groot weer en dat wil ik niet. ;) groeten jennie72

17. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

Jun 26, 2006
    5,288
    1
    0
    Putte
    Ik ook niet hoor. Maar in mijn achterhoofd wil ik wel heel graag dat het klopt. :oops:

18. Jolanda

Jolanda Fanatiek lid

Jul 26, 2005
    3,281
    0
    0
    Noordwolde Friesland
    Hallo Jennie,

De buikpijn die je voelt, is dat echt een menstruatie gevoel?
    Want dat kan dus echt met een zwangerschap te maken hebben he.
    Daarom denken veel vrouwen dat ze ongesteld gaan worden, maar blijkt het te maken te hebben met de zwangerschap.

Bandenpijn kan al heel vroeg komen en dat voelt of als krampjes of als velle pijnscheuten in de liezen in het begin.

Het kan dus nog alle kanten opgaan.

Heel veel succes!!

19. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

Jul 8, 2006
    2,868
    0
    0
    Hoihoi!

Bandenpijn voelt een beetje als een soort van spierpijn, meen ik me te herrinneren.

Lijkt wel op menstruatiepijn maar net anders, echter komt het zeer zelden voor dat je bandenpijn hebt kort na het evt innestelen. Vaak is de pijn die je voelt aan het prille begin toch elders afkomstig van. Geen idee waar precies van maar geen bandenpijn.

IK heb ook rond mijn evt innesteldag zon felle steken gehad en pijn onderin dat ik dacht huh?? Dat duurde een weekje en toen was t weer een paar dagen weg. Vlak voor mijn duiveltjes kwam t weer terug.

Het kan idd dus alle 2 de kanten op.

Zwangerschaps pijntjes lijken op menstruatie pijntjes.

Succes!!

Liefs Ninetje

20. Niet meer actief

Hai dames Jolanda het voelt een beetje alsof er veel lucht in mijn buik zit, :rolleyes: moeilijk uitteleggen,maar mijn buik voelt als een luchtballon.
    En ja het voelt als menstruatiepijnen. Als ik op mijn buik duw rond mijn navel doet dat pijn. Het is net alsof er iets bezig is daarbeneden.
    :rolleyes: :idea: hahaha misschien is dat ook zo!
    groeten jennie72

Share This Page