kan geen duidelijkheid krijgen

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door marijke28, 10 jul 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ik kan geen duidelijkheid krijgen nog van me artsog de gyn
    heb pas me sterilisatie laten terug draaien
    maar heb nu vanaf vorige week maandag wat bruin bloed verlies gehad en twee dagen later leek het net of ik ongesteld was een halve dag en nu na een paar dagen super helder bloed net of je je eigen heb gesneden
    ik moet voor controle van me buikoperatie 2 augustus terug komen maar ik wordt gek van de twijfels en alles maar kan niet eerder daar terecht
    dus we kunnen nu alleen maar wachten tot de 2de

marijke

2. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    Jeetje wat vervelend zeg? Is er misschien op het internet niet iets over te vinden over een bloeding na je sterilisatie ongedaan maken? Misschien is het normaal? Heeft de gyn je aan de telefoon ook niet even te woord willen staan? Misschien dat hij/zij je kan geruststellen? Misschien dat je HA je even wil onderzoeken om te kijken wat het zou kunnen zijn? Het zou, wat ik zo uit je verhaal op maak, dus geen menstruatie kunnen zijn?

3. zonnestraal

zonnestraal Niet meer actief

jemig, wat rot voor je zeg! Misschien dat je lichaam weer moet wennen aan een cyclus? Ik bedoel ongi zul je dan ook niet zijn geweest toch? als je gesterileerd bent? Je hormonen zijn bij een sterelisatie ook anders. Als je in onzekerheid blijft zou ik toch zo assertief zijn om het probleem aan te kaarten hoor, misschien is er wel iets mis van binnen? succes meid, met zwanger worden en je onzekerheid. ;)

4. ik heb het er met mijn dokter en gyn over gehad en de ene zegt het kan nog oud bloed van de operatie zijn de andere zegt dat het de ongesteldheid is
    maar me vriend vind het ook maar raar allemaal
    maar daarom maakt het je ook allemaal zo onzeker omdat ze allebei wat ander zeggen en omdat het een flinke buikwond is geweest net zoiets als een keizersnede moet het allemaal nog flink genezen

5. op internet is er gewoon super weinig over te vinden en zo

6. als je bent gesteriliseerd gaat je ongesteldheid gewoon door maar kun je niet zwanger worden
    het eitje kan niet bevrucht worden en bij mij is de sterilisatie met klemmetjes gedaan

Deel Deze Pagina