is mijn ei nu wel of niet al geweest?

Discussion in 'Zwanger worden' started by Bibi78, Jul 7, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Bibi78

Bibi78 Fanatiek lid

May 25, 2006
    1,516
    0
    0
    omgeving Rotterdam
    Ik dacht altijd dat als je je ei hebt gehad dat je temp dan hoog blijft. Bij mij is dat niet zo. Hij ging als een speer omhoog, maar kelderde net zo hard weer naar beneden. Wat betekent dat ? Is het mogelijk dat mijn ei dan alsnog moet/kan komen? en dat die hoge temp komt door de warme nacht en mijn ongelofelijke last van de hooikoorts? Ik hoop het maar, want als mijn ei idd op dag 13 is geweest dan kan ik wel uitgaan van een verloren ronde omdat we niet op het juiste moment geklust hebben. Daar ben ik nu wel heel erg verdrietig om. Eigenlijk hoop ik dat mijn ei nog moet komen, maar dat is een beetje tegen beter weten in. Ik heb deze maand ook voor het eerst ovutesten gebruikt. De laatste twee dagen was er bijna geen streep te zien, maar de drie dagen daarvoor zag ik wel en streepje. Dit streepje was bij alledrie de dagen niet donkerder dan de controlestreep. Alleen aangezien de laatste 2 dagen bijna helemaal geen streep was ga ik nu toch wel twijfelen. HELP, wat moet ik nu?
    Ik denk maar gewoon afwachten en er vanuit gaan dat het een verloren ronde is. Of moet ik toch door blijven gaan met de ovu testen?
    Aangezien ik geen regelmatige cyclus heb weet ik het nu ff echt niet meer. Als ik deze maand weer eens een korte cyclus heb, dan is mijn ei idd al geweest, maar als het weer een lange cyclus blijkt te zijn heb ik misschien nog een kansje?

2. ElviraR

ElviraR VIP lid

Oct 28, 2005
    5,134
    0
    0
    Ik heb al geantwoord bij tempkaartjes....

3. SandraK

SandraK Fanatiek lid

May 29, 2006
    3,282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Ik heb geen idee....ik weet alleen van mezelf dat mijn temp niet onder de indruk is van hoe warm ik het heb....hij blijft hetzelfde als normaal. :)
    Misschien dat iemand anders het weet?

4. Meliske

Meliske VIP lid

May 29, 2006
    7,731
    0
    36
    NL
    ik heb ook een onregelmatige cyclus, en ik gebruik ook de ovutesten. Als je de streep nog niet duidelijker of gelijk aan de andere is van de ovutest dan zou ik nog even doorgaan met testen. waarschijnlijk is je ei nog niet geweest gezien je tempkaartje.
    Het zou natuurlijk kunnen dat je een korte cyclus heb gehad dan heb je je ei misgelopen, maar gezien je temp zal dat nog wel niet.
    suc6!

5. ElviraR

ElviraR VIP lid

Oct 28, 2005
    5,134
    0
    0
    Het lijkt mij onlogisch dat als je wel al een vagere tweede streep hebt gehad en de dagen erna weer geen tweede streep, dat je dan daarna weer een tweede streep krijgt die dan donkerder is?? Heb ik iig niet gehad toen ik de vagere tweede strepen had. Misschien was de test wel duidelijker geweest als je hem 2 x pd had gebruikt, maar ja, dat ga je ook niet doen. Ik denk dus dat het ei dus wel geweest is na die vagere tweede strepen....

6. jetteke

jetteke Bekend lid

Apr 21, 2006
    989
    0
    0
    overijssel
    Wat die hoge temperatuur betreft: je temperatuur wordt onder andere beinvloed door je cyclus maar niet alleen maar. Als je ziek bent, erg gespannen bent etc kan dat de temp ook beinvloeden...

7. Meliske

Meliske VIP lid

May 29, 2006
    7,731
    0
    36
    NL
    zit wel iets in wat je zegt, maar ik heb dat ook gehad, regelmatig zelfs tijdens de ovutesten een streep, maar lichter als die andere, en dan weer een paar dagen geen streep, en opeens had ik wel een streep die hetzelfde was als die andere, en die dag daarna ook. maja een lichaam is vreemd, de mijne ook want die is zo onregelmatig als de pest, dus volgens mij kan er vanalles gebeuren... helaas. maar je zou gelijk kunnen hebben... ;)

8. ElviraR

ElviraR VIP lid

Oct 28, 2005
    5,134
    0
    0
    Nou, jij zou ook best gelijk kunnen hebben hoor ;) Ik ben daarna gestopt met doortesten, omdat ik dacht dat het dan ook niet meer zou veranderen toen er eenmaal geen strepen meer waren geweest. Misschien wel fout geklust dan in die maanden....

9. Bibi78

Bibi78 Fanatiek lid

May 25, 2006
    1,516
    0
    0
    omgeving Rotterdam
    Bedankt voor jullie berichtjes.
    Ik dacht zelf om door te gaan met tempen en om de dag klussen.
    Aangezien ik net als Elvira denk dat m'n ei wel geweest is gezien de ovutests vond ik het zonde om ermee door te gaan, want ze zijn best prijzig als je ze gebruikt terwijl het toch niets meer zegt. Gisteren was er weer bijna geen streep te zien. Maarja, begin nu toch weer te twijfelen.... na het lezen van jullie berichtjes.

10. Lisje

Lisje Bekend lid

May 17, 2006
    523
    0
    16
    Gelderland
    he meiden, ik heb precies hetzelfde, 3 dagen maar een streep en 2 dagen een lichte 2de streep, nu denk ik dat het er bij mij aan ligt, dat ik erg veel heb moeten plassen en dus niet 4 uur voor het testen mijn plas heb opgehouden, waardoor hij misschien niet geconcentreerd genoeg was.. alleen is dit dan wel de 1ste maand dat ik mijn ei niet voel, want die voelde ik super goed... zou dat kunnen dat je hem soms wel en soms niet voelt?

Liefs

Share This Page