buikpijn

Discussie in 'Gezondheid' gestart door karin29, 12 jul 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. karin29

karin29 Bekend lid

29 mei 2006
    663
    0
    0
    mama
    noord brabant
    Hoi Dames,

Heb zo nu en dan last van hevige buikpijn (bovenin of onderin). Het is een soort zeurderige pijn die blijft zitten. Lijkt net of mijn buik dan helemaal samentrekt. Duurt meestal een paar minuten en wanneer ik ga liggen gaat het weer weg. Herkent iemand dit?
    Groetjes Karin

2. Mootje1985

Mootje1985 Actief lid

24 mei 2006
    360
    0
    0
    Geen
    Nijverdal
    Ik heb dat ook gehad, zondag op maandag nacht! Ik weet niet wat het was maar men zegt tegen mij dat het de spieren zijn enzo! Het is nu wel weer over maar goed een naar gevoel! Heb je dit veel?

3. karin29

karin29 Bekend lid

29 mei 2006
    663
    0
    0
    mama
    noord brabant
    Halllo,

Ja ik heb het eens per dag. Mijn buik voelt dan hard aan. Het komt zomaar ineens opzetten ook al zit ik rustig in een stoel.
    Groetjes Karin

4. Selin

Selin Fanatiek lid

15 aug 2005
    1.396
    0
    0
    Maastricht
    Karin,

Ik denk dat je last hebt van harde buiken...hiermee wil je lichaam waarschijnlijk aangeven dat je het wat rustiger aan moet gaan doen!
    Als je er vaker last van hebt zou ik je vk even bellen...

5. Chanel

Chanel Bekend lid

19 mrt 2006
    761
    0
    0
    Amsterdam
    Ik denk ook dat het idd harde buiken zijn, misschien ben je te druk met dingen bezig op een dag. En is het wat verstandiger om wat rustiger aan te doen. Soms had ik ook last van harde buiken omdat ik te veel deed op een dag.

6. karin29

karin29 Bekend lid

29 mei 2006
    663
    0
    0
    mama
    noord brabant
    Oke thanx voor jullie antwoorden.
    Kan inderdaad zo zijn dat ik teveel gedaan heb. Probeer er wel rekening mee te houden.
    Groetjes Karin

Deel Deze Pagina