beginnen met mijn dieet

Discussie in 'Gezondheid' gestart door talia, 12 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. talia

talia Fanatiek lid

27 nov 2005
    2.561
    0
    0
    kapster
    belgie
    ik ga eindelijk beginnen met mijn dieet.
    ben naar de dieetiste geweest en heb een goed dieet voorgeschreven gekregen ik hoop dat de kilo's er snel vanafgaan want op deze manier houd ik het echt niet vol.
    voor mij is dit echt een zwaarlijvig lichaam en daar kan ik echt niet mee leven :cry: dus we gaan er goed tegen aan nu en hopen dat die motivatie zo blijft ;)
    zijn er nog meiden die aan een dieet bezig zijn?

groetjes talia

2. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Succes Talia. Je wilt het erg graag en dat is belangrijk. Als je zelf het nut er niet van in zou zien maak je geen kans het vol te houden.

nogmaals SUCCES

3. talia

talia Fanatiek lid

27 nov 2005
    2.561
    0
    0
    kapster
    belgie
    dank je loeki
    en ik wil het echt heel graag, ik kan ook echt volhardend zijn maar krijg soms een dipje en daar ben ik echt bang voor ben ook bang dat als de kilos er niet snel afgaan dat ik ga kappen ermee

groetjes talia

4. Annemarie1984

Annemarie1984 Bekend lid

13 feb 2006
    512
    0
    0
    Talia onthoudt dat het beter is om rustig af te vallen. Als de kilo's er nou heel snel afgaan, loop je ook een groot risico op dat ze er ook heel snel weer aan zitten.

Veel succes dr mee.

5. talia

talia Fanatiek lid

27 nov 2005
    2.561
    0
    0
    kapster
    belgie
    weet ik en dat is nu net het moeilijke voor mij, het geduld ontbreekt :oops:
    maar aangezien ik nog borstvoeding geef moet het ook wel rustig aan
    maar ben al blij als de kilos kwijd ben daar moet ik dan ook maar geduld voor hebben ;)

groetjes talia

6. Deb

Deb VIP lid

19 jul 2005
    7.394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    heel veel suk6 meis
    en volhouden he ,en wat ze al zeggen beter rustig aan afvallen dan snel en het er 3 dubbel weer aan krijgen

7. butterfly1983

butterfly1983 Actief lid

29 mrt 2006
    359
    0
    0
    Hey meiss...

Heel veel succes met het volgen van je dieet.
    Ben ook sinds 2 weken op dieet.
    Gaat aardig goed moet ik zeggen.
    Wat voor een dieet doe je??

Ik zelf ben bezig bij de weight watchers. Heb hier goede verhalen over gehoord, dus ik dacht laat ik het eens proberen.
    Dit is de eerste keer dat ik een dieet volg. Dus hoop het beste ervan.

Veel liefs Daan

8. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Ik ben ook in week 4 van mijn dieet.. heb er 5,2 kilo af.. moet zeggen dat het nu een stukkie trager gaat.. ben benieuwd weer aan het eind van de week..

9. Allahinkulu

Allahinkulu Fanatiek lid

16 jan 2006
    3.608
    4
    38
    Vrouw
    Turkije
    Was je veel aangekomen? En hoeveel is er nu af vergeleken bij je gewicht in de laatste week van je zwangerschap?
    Ben benieuwd wat voor soort dieet je hebt gekregen ik wil dat ook doen na mijn bevalling...voel me nu ook zo vreselijk opgeblazen..echt een rond tonnetje..kan niet wachten tot ik mijn lichaam weer terug krijg in de oude staat hehe..en maybe nog slanker :p was namelijk aan het lijnen toen ik zwanger raakte..
    Ik wil iniedergeval graag naar de 58 kilo.

10. Sientje

Sientje Fanatiek lid

4 mei 2005
    2.747
    0
    0
    Mama
    Ik ben afgelopen maandag echt serieus begonnen, was voor de tijd er al wel een beetje mee bezig...maar stond er nog niet echt achter...nu wel..
    Ik doen niks moeilijks gewoon 3x per dag verantwoord eten en snoepjes chips en andere tussendoortjes laten staan...ik ben dan ook een echt snoepkous en zie daar...t is nu donderdag en er is al 2 :) kilo af!(nog 18te gaan..) Dat stimuleert dus echt!

Deel Deze Pagina