Hallo Allemaal, Ik ben nu ruim 9 weken zwanger maar ik heb al een gedurende 4 weken erg last van hongerig gevoel. Eet ik niet optijd dan heb ik het gevoel dat ik flauwval... Wie heeft dit ook! Ben zo bang dat ik zo 30 kilo aan kom Liefs, Wonder
Ik herken het wel. Heb ook de hele dag door honger en als ik niks eet, dan wordt ik erg misselijk. Ik probeer het maar op te lossen door gezonde tussendoortjes te nemen. Fruit, bakje yoghurt, crackertje
ik ben in de weesrte weken iets van 6 kilo bijgekomen omdat ik gwn veel at, snachts in bed moest ik bv aan een tosti denken of frieten dan ging ik dus ook echt opstaan om het klaar te maken, maar na mijn 14de week is dat helemaal voorbij gegaan..nu eet ik gwn 3x per dag en de dag door gwn fruit en salades..en met ben momenteel 4 kilo zwaarder dan me begingewicht..
k heb dat ook in deze zwangerschap en de vorige, Als jeje bloedsuikerspiegel hoog houdt dmv elke keer iets kleins eten bv een halve appel. beetje yoghurt of een mandarijntje en langzame koolydraten zoals volkoren produkten die je een vol gevoel geven dan kun je eigelijk niet veel aankomen. Ik ben de vorige keer 20 kg aan gekomen en twas er allemaal af na een half jaar. het stabiliseert zich echt heb vertrouwen
Ik had in het begin ook veel last van hongergevoel. Kon alles wel eten de hele dag door. Nu valt het wel mee en eet ik gewoon 3 keer per dag en tussendoor probeer ik gezond te snacken. Dus veel fruit, brood etc. Ik denk dat je, je gewoon moet toegeven aan je honger gevoel, als ik het niet deed dan voelde ik me beroerd....
Geen zorgen had ik ook in t begin, neemt wel af (hopelijk) gewoon doen wat je lichaam vraagt. Natuurlijk niet hele olifanten gaan eten enz. als ik honger had dan nam ik lekker een grote bakkie thee met een beschuitje met een plankje kaas erop, of lekker een stuk appel, yohurt, sneetje brood... als je zorgt voor een goed ontbijt, dan zul je zien dat de rest van de dag het hongergevoel minder wordt. tenminste bij mij dan!
Ja klopt dat heb ik ook.. als je goed ontbijt dan ben je minder hongerig overdag, en een stuk minder misselijk als je dat bent.. ik kon tot een week of 13,14 ook alleen maar eten de hele dag maar neemt nu wel af...
is dat lekker een plankje kaas? Maar ff serieus: inderdaad gewoon goed opletten dat je blijft eten en oplossen met gezonde dingen. Je kunt ook gewoon meer boterhammen nemen met gezond beleg. (neem bijv 30+ kaas, dan krijg je net zoveel vet binnen op meer boterhammen )
heb in het begin helemaal geen honger gehad. hier is dat van de week begonnen. ! net 3 broodjes op 2 mini eierkoeken, een halve kop soep en nog heb ik honger!