hallo fijn dat jullie even mee lezen want zit ffe met een groot dilemma, ik heb dit weekend stress gehad met partner en wouden bijna uit elkaar gaan na 6 jaar relatie en een zoontje .... en probere voor een 2de maar gelukkig niet gebeurd en goed uit gepraat en gezien we voor een 2de besig waren en ik ineens niet meer wou door de stress hoopte ik ongesteld te worden .. maar nog steeds niks ,ben voor het weekend en in het weekend heel erg misselijk geweest tot ik na de wc moest renne maar kwam niks uit en als ik hoeste had ik het idee dat ik moest overgeven heb ook in die weer flinke pijn aan me stuitje gehad dat ik niet meer kon fietste van de pijn toen ik uit me werk kwam ! normaal had ik al ongie puisten of pijnelijke boobs moete hebben maar heb ik niet aleen lijke wat groter althans zegt vriend lief en merk het wel aan de bhs whahahaa aleen bove me borsten doen het wat pijn maar voel ik nog amper en ik heb heel erge donkere urine en neej heb geen blaasonsteking want weet wat het is en vooral als je nierstenen hebt .. maar gistere wou ik een kusse onder me bibs legge omdat ik wat last had ven mijn achter werk en duwde ne bibs omhoog en zag dat ik een klein bultje bove me schaambot uit kwam ! of ken het me darm zijn weet het niet zit wel dan op een gekke plaats en als ik zwanger zou zijn dat zou ik en me partner gwn daarvoor gaan we hebben tog alles uitgepraat dus gaat weer goed heb ook afentoe steken in me rechter lies en beetje genante ding wat ik zeg maar gistere voelde ik aan me baarmoeder en normaal ligt die recht nu ligt die beetje scheef jah raar scheef na achter beetje liggent whahah weet niet hoe ik het uit met legge ! wat denke jullie komt het door de stress wat ik heb gehad of zou ik weleens zwanger kunnen zijn en dat ik maybey last van me hormone heb gehad deze week en daarom die stress voor niks geweest ofzo ben nu in ronde 11 dus moest 16 /17 ongie worde en nrmaal voel ik al van te voren gebrobbel in me onderbuik teke van ngie maar voel helemaal niks jah dat ik me urine egt erg vind stinke dat ik er misselijk van word ..... herkent dit iemand en sorry voor dit lange verhaal liefs een verwarrende mama ......
Hoi Sabrina, Tsja, uit je verhaal merk ik op dat je wel een paar klachtjes hebt die op zwangerschap kunnen duiden. Maar het hoeft niet. Aangezien je inmidels een dag overtijd bent kun je gaan testen... Door stress kan je ei later komen waardoor je later ongesteld wordt, als je ei al is gesprongen wordt je misschien een dag later ongi door stress maar het lijkt me raar als je ineens heel veel later ongi wordt. Ik hoop voor je dat de test posi wordt... groetjes, Afrola
heey neej heb mijn ei de 29ste/30 ste gehad aan gezien ik een veeg bloed heb verlore en pijn in me buk had dus daar kan het niet van zijn en jah ze zegge weleens dat je door stress je ongie uit blijft maar jah heb nooit een aan latere cyclus van 33 dagen zit vandaag op 33 dus ffe afwachte he geeft ook niet als ik ongie raak en als ik zwanger ben ben ik wel mega blij maar jah zal tog niet zo zijn............. bedankt voor je reactie
Als je heel zeker weet dat je ei op 29/30 oktober was... Dan is je lf nu 19/20 dagen Das lang... Normaal ligt je lf tussen de 10 en 18 dagen en dan wordt je ongi, langer dan 18 dagen betekend dat je best wel een kans hebt om zwnager te zijn! * mijn lf zit tussen de 10 en 12 dagen, hoop zoooo op een lf van 18 *
whahhaa jah net bij het middag ete voelde ik me ook ineens niet zo lkrrr maar jah kans ja whaha wacht al op 11 kanse pffff dus hoop op niks vind het aleen raaaaaaaaaar ! hoop het voor jouw ook en ow jah me huis is zo zacht he in me gezicht zonder puisje dat vind ik wel superrrrrrrrrrrrrr whahahahha lol we zien wel kijke wat moeder natuur doet he bedankt voor je reactie weer xxxx liefs