Indalen

Discussion in 'Zwangerschap' started by mooslie, Mar 2, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mooslie

mooslie Actief lid

Jan 14, 2009
    155
    0
    0
    Vorige week naar de vk geweest en als mijn beeb over 2 weken nog niet is ingedaald moet ik daar de gyn!

Wanneer is bij jullie de baby ingedaald?

2. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

vreemd, de mijne is ook nog niet ingedaald, ben net zover als jij, mijn vk zegt dat dat vanzelf komt, sommigen zijn tot de geboorte nog niet eens ingedaald, nooit van gehoord dat dat een indicatie voor de gyn was, bij mij in ieder geval niet ;)

3. mooslie

mooslie Actief lid

Jan 14, 2009
    155
    0
    0
    vind het ook raar dat ze me dan gelijk door stuurd naar de gyn het daalt op een gegeven moment toch wel zelf in neem ik aan

4. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

ja kan zeker hoor, zelfs tot op het laatst kan een beebje nog indalen, het enige waar je rekening moet houden als je beeb niet is ingedaald en je vliezen breken dan moet je gaan liggen, maar verder is mij niks gezegd.......na ja, wie weet is het gewoon 1 controle om te kijken of het kindje door je bekken kan, sommige vrouwen hebben een smalle bekken, misschien vermoed ze dat?

5. tascha

tascha Fanatiek lid

Apr 8, 2006
    4,180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    Mijn zoontje was ook nog niet ingedaald en dat is ook pas gebeurd toen mijn vliezen braken met 37 weken. Ik hoefde er ook niet voor naar de gyn. Bij de 2e komt het volgens mij vaker voor dat de baby pas indaald tijdens de bevalling.

6. Vera79

Vera79 Actief lid

Dec 23, 2008
    118
    0
    0
    Ik las gister nog dat je baby met 35 weken op zijn hoogste punt zit dus hoezo al indalen?

Raar dat ze je meteen willen gaan doorsturen!?

Sterkte

Groetjes Vera

7. Tinkerbel80

Tinkerbel80 Niet meer actief

Die van mij is ook nog niet ingedaalt. Ben vanmorgen voor een echo geweest om te kijken of er nix voor de opening zit, misschien dat ze dat bij jou dan ook willen controleren.

Vind het wel vroeg dat ze zich daar nu al zorgen om maken, de vk van de echo vanmorgen zei dat bij het eerste kind het rond de 37 weken pas ingedaalt moet zijn.

8. mooslie

mooslie Actief lid

Jan 14, 2009
    155
    0
    0
    de vk zei dat het al vanaf 30 weken kan gaan indalen..
    en ja volgende week idd 35 weken en is hij nog niet gezakt moet ik naar de gyn.. wat verschillen de vk's dan eigenlijk van elkaar

9. acnaib

acnaib Bekend lid

May 19, 2008
    560
    1
    0
    Moeder
    Dongen
    Bij mij was vorige week ook nog niks ingedaald, waarop de vk zei dat dat ook helemaal niet hoeft. Dat kan idd bij de bevalling zelf nog gebeuren.
    Omdat bij mijn moeder en mijn oma alle kids met een keizersnede geboren zijn ivm smalle bekken vroeg ik ofdat het al een teken kon zijn. Maar ook daar was geen sprake van, dus idd dan zie je hoe verschillend iedereen werkt.

Share This Page