Buikpijn

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Esther85, 5 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Esther85

Esther85 Lid

30 okt 2007
    24
    0
    0
    Hallo allemaal!

Ik heb in het weekend van 21/22-02 seks gehad, dat moeten mijn vruchtbare dgn geweest zijn, ik heb mijn eisprong gevoeld op 23-02.
    Op zaterdag 28-2 kreeg ik ineens flinke steken in mijn buik, wat de zondag eigenlijk weer over was.
    Maar vanaf maandag heb ik veel buikpijn, ongeveer 5cm onder mijn navel en het straalt uit naar de zijkanten. Bij vlagen ben ik misselijk maar ik geef niet over. Ook heb ik rugpijn, dus eigenlijk gewoon pijn romdom ;) Af en toe straalt het uit naar mijn liezen/bovenbenen.
    Wat kan dit voor pijn zijn, wat betekent het?

Misschien duidt het 'gewoon' op een naderende menstruatie maar ik heb deze klachten nooit eerder gehad! Normaal krijg ik de avond voor ik ongesteld wordt lichte buikpijn, soms zelfs op de dag zelf maar nooit zo lang van tevoren.

Misschien duidt het op een zwangerschap maar is deze pijn dan wel 'normaal' ? een stresskip als ik maakt zich natuurlijk meteen helemaal gek en de dagen lijken voorbij te kruipen :rolleyes:

Mijn NOD is maandag dus ik moet van mezelf echt tot maandag wachten met testen...

2. missm2b

missm2b Lid

5 feb 2009
    24
    0
    0
    hoi hoi esther
    hier iemand met hetzelfde ook steken in me buik en een beetje misselijk maar ik hoef niet over te geven maandag moet ik ongesteld worden dus hopelijk blijft het deze maand uit en ben ik zwanger
    ik weet ook echt niet wat dit betekent somebody

3. missm2b

missm2b Lid

5 feb 2009
    24
    0
    0
    @ esther je nod dag is toch zondag want volgens je bannen kan je maandag testen ?

4. Esther85

Esther85 Lid

30 okt 2007
    24
    0
    0
    hai missm2b!
    Mijn NOD is maandag, mijn banner klopt niet, moet ik nog even veranderen!
    Jij hebt dus ook dezelfde klachten.. ben benieuwd wat volgende week ons brengt ;)

5. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Het kan heel goed zijn dat je zwanger bent hoor! Ik had ook het gevoel dat ik ongikrampen had. Maar zeker weten doe je het pas als je test. Ik duim voor je!

6. Lima 84

Lima 84 Fanatiek lid

4 aug 2008
    1.998
    27
    48
    @all....ik heb zaterdag 28-2 mijn ei gehad en heb nu sinds 2 dagen last van lage rugpijn bij vlagen. Dit had ik eerder altijd als ik ongie moest worden.....iemand enig idee? en heb ook zo'n last van gloeiende wangen

7. Esther85

Esther85 Lid

30 okt 2007
    24
    0
    0
    Ik heb ook last van m'n onderrug lima..
    ik weet niet wat het kan zijn, je leest hier op 't forum wel dat je heel vroeg al een soort van groeipijnen kan voelen (van je baarmoeder)
    Maar goed... ik probeer mezelf voorlopig wijs te maken dat het niks is, dan is de teleurstelling ook niet zo groot als de :evil: komen!

8. Lima 84

Lima 84 Fanatiek lid

4 aug 2008
    1.998
    27
    48
    @esther85....dat probeer ik ook te denken.....ik moet geduld hebben en als :evil: :evil: dan niet komen dan pas testen....
    maar goed....het is soms zo lastig

9. Marsim

Marsim Fanatiek lid

29 jan 2009
    2.646
    0
    0
    Hoop gewoon dat het goed zit meiden!

Deel Deze Pagina