Ik heb de laatste dagen (ongeveer vanaf vorig weekend) steeds vaker last van pijn in mijn onderbuik. Het voelt als ongi pijn, maar het krampt helemaal door naar mijn rug of mijn benen. Ik heb er ook onwijs last van als ik me inspan (bijv na een stukje lopen of fietsen). Ik ben geen onwijze sporter, dus ik fiets/loop niet bijzonder snel of druk. Maar goed, het wordt nu elke dag eigenlijk een beetje erger... Ik moet maandag naar de VK, dus ik wilde eigenlijk niet nu nog gaan bellen. Aan de andere kant maak ik me wel een beetje zorgen. Als ik zo vroeg in de zwangerschap al niet meer zou kunnen fietsen of een beetje lopen... Ik wil me wel rustig houden (dan doet het minder vaak pijn), maar ik moet wel een beetje dagelijkse dingen kunnen blijven doen, toch? Het komt in vlagen trouwens, en dat maakt me een beetje onzeker... Nu voelt het bijvoorbeeld alsof er een beetje spanning op staat (meer bovenin mijn buik), en vanmiddag had ik juist meer kramp onderin, die doortrok naar mijn rug. Rusten helpt vaak wel! Wie herkent dit en kan me hopelijk een beetje geruststellen?
Gentle ik heb sinds deze week precies hetzelfde en dacht dat het misschien ook mn banden kunnen zijn. Dus ik ben ook benieuwd of er iemand is die weet wat dit kan zijn!
Jammer dat er verder niemand heeft gereageerd. Ik heb het net aan een vriendin (die is ook kraamverzorgster geweest) gevraagd, en die zei dat ik me geen zorgen hoefde te maken. Vooral bij inspanning was het meer bandenpijn zei ze. Alles groeit en bloeit natuurlijk volop... Ik ga maandag bij de VK wel even navragen of het geen blaasontsteking kan zijn. Ik loop namelijk ook de hele dag naar de wc en als ik nodig moet doet het erg pijn in mijn buik. Plassen zelf niet, maar het gevoel dat je nodig moet wel!
Ja jammer he dat er verder niemand reageert! Dat van het plassen heb ik geen last van alleen van de buikpijn maar ben wel erg benieuwd wat je VK ervan zegt! En ik hoop voor je dat het geen blaasontsteking is maar dat het kleintje gewoon lekker aan het groeien is!