http://www.bellybandit.eu/index.php?taal=ned · Raak snel en gemakkelijk uw centimeters kwijt! · Aanbevolen door doktoren. · Helpt bij het verminderen van zwangerschap striae! · Geeft ondersteuning en comfort! · Versnelt de herstelperiode. · Helpt om de juiste houding aan te nemen. · Neemt druk weg van uw benen en rug. · Zorgt ervoor dat de zwellingen sneller afnemen. · Geeft u zelfvertrouwen! · Vergemakkelijkt de borstvoeding. · Versnelt het herstel na een keizersnede. Zou dit echt zo zijn????? Groetjes.
Ja, daarom. Hoop eigenlijk dat iemand er ervaring mee heeft. Zou misschien een goede tip zijn voor straks.
ik zag er ook ergens een advertentie van maar het deed me ook denken aan een sluitband. Raak snel en gemakkelijk uw centimeters kwijt! dat kan niet door een band, je buik lijkt hoogstens kleiner doordat de band er strak omheen ziet · Aanbevolen door doktoren. valt vast wel een dokter te vinden · Helpt bij het verminderen van zwangerschap striae! onzin, striae krijg je of je krijgt het niet een band doet daar weinig aan · Geeft ondersteuning en comfort! · Versnelt de herstelperiode. · Helpt om de juiste houding aan te nemen. · Neemt druk weg van uw benen en rug. · Zorgt ervoor dat de zwellingen sneller afnemen. · Geeft u zelfvertrouwen! · Vergemakkelijkt de borstvoeding. waarom zou het de BV vergemakkelijken? · Versnelt het herstel na een keizersnede. mag het wel na een KS? Sluitban mag volgens mij niet snel na een KS.
Na een ks zou ik echt nooit zo'n band om willen doen, dat gaat echt zeer doen! Ik kon de eerste 3 a 4 weken zelfs niks straks verdragen. Zelfs de meeste zwangerschapsbroeken deden zeer aan mijn buik. Eerlijk gezegd lijkt het me onzin, de punten die pinkpuma idd ook al aangeeft: -striae heb je trouwens toch al vaak na de bevalling en daar helpt echt geen band tegen, dat gebeurt van binnenuit -Hoezo de bv vergemakkelijken, wat heeft dat met je buik te maken?
ik heb de vragen geemaild want ik geloof er niet zo veel van. Vooral die van de bv en na een keizersnee vind ik een beetje vreemd. Als ik antwoord heb horen jullie van me
weet je wat het ook is, als het zou helpen zou er geen mama meer rondlopen die nog striae heeft of een buikje. een effectief product zou zo snel de markt rondgaan dat iedereen het al zou kennen. dit valt voor mij onder de noemer afslankpillen: grote onzin dus.
De reactie naar aanleiding van mijn email De Belly Bandit vergemakkelijkt de borstvoeding omdat de Belly Bandit zorgtvoor een betere houding. Doordat je houding beter is heb je veel meerondersteuning tijdens het geven van borstvoeding. Voor wat betreft het dragen van de Belly Bandit na een keizersnede geven weook altijd het advies dit even te overleggen met de verloskundige of dehuisarts. Wat wij kunnen adviseren is om dan de Bamboo te gebruiken, deze ishet meest zacht qua materiaal. De doktoren die wij hebben gesproken over hetdragen na de keizersnede kunnen alleen maar beamen dat dit juist positiefheeft gewerkt. Met vriendelijke groet,Monique Hoefnagels
Gewoon een paar maandjes borstvoeding geven en je bent al je cm zo weer kwijt hoor... (en meer! zit nu op -7 kilo... had me eeuwig dieeten gekost zonder bv geven)