wat is het nou??!

Discussion in 'De bevalling' started by caroline16, Aug 29, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. caroline16

caroline16 Niet meer actief

hoi meiden,

heb vanaf ongeveer elf uur vanochtend al 'buikpijn' onderin me buik..
    zelf denk ik dat het voorweeen zijn, indalingsweeen kan niet want ze is al ingedaald..

het komt niet echt met regelmaat, en het trekt ook niet door naar boven..

maar nou ging ik net douchen, en toen leek het wel alsof ze sterker werden.. voel me nou ook beroerd.. maar nu ik onder de douche vandaan ben lijken ze weer minder te zijn..

wat is dit nou? ik weet het niet meer!!

2. Polletjepiek

Polletjepiek Niet meer actief

De eerste weeën kunnen heel onregelmatig zijn(wat bij mij trouwens wel het geval was). Heb wel eens gehoord dat 'valse'weeën/voorweeën/oefenweeën stoppen als je onder de douche/in bad gaat en dat echte weeën dan juist doorzetten. Ik zou het nog even aanzien, of het doorzet en anders even conact opnemen met je vk.
    Succes

3. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

Aug 27, 2007
    2,961
    0
    36
    Ik zou even afwachten en als het zo blijft gewoon even bellen.
    Als ze niet afnemen in bad/douche kan het heel goed het begin zijn hoor! Van paracetamol willen voorweeen ook wel afnemen.
    Spannend! ;)

4. Grassprietje

Grassprietje Fanatiek lid

Dec 3, 2006
    2,328
    0
    0
    tukkerland
    Net wat mijn voorganger zegt...Als ze na het douchen afnemen, dan zijn het voorweeen...blivjen ze na het douchen aanwezig en heftiger, dan ben je aan het bevallen...

Hier zijn de voorweeen al 3 weken aan de gang

5. caroline16

dankjewel meiden,

hoe kun je nog meer merken dat het geen voorweeen zijn of juist wel? want van deze onzekerheid word ik niet goed haha..

6. Troeltje

Troeltje VIP lid

Oct 28, 2007
    10,662
    0
    0
    Niet... Bij mij kwamen ze altijd 's avonds en ging dan gewoon op bed liggen en als ik in slaap viel waren het dus voorweeen.
    Toen ik weer voorweeen had ging ik inderdaad ook onder de douche en het nam niet echt af maar ik had al zoveel voorweeen gehad dat ik het niet vertrouwde, dus 15 min later lag ik in bed en ik hoorde een pok, water gebroken. En toen pas kwamen de echte weeen en dan voel je wel verschil hoor!

7. caroline16

pfff ik word hier zo onzeker van!

las net ook dat voorweeen meestal snachts komen,
    en volgens mij is het geen nacht hahaha!

bij voorweeen, kun je daar ook last van je rug, stuitje enz van krijgen? of alleen bij echt weeen?

8. caroline16

niemand meer een reactie?

9. Polletjepiek

Heb nooit voorweeën oid gehad. Dus kan je daar geen antwoord op geven. Helaas.

10. caroline16

oke.. toch bedankt!

11. Polletjepiek

Maar hoe gaat het nu?

12. caroline16

nog steeds buikpijn.. maar ik kan niet echt duidelijk uitmaken wanneer het komt en weer gaat.. het is niet afgenomen.. maar of het sterker is geworden kan ik ook niet goed bepalen.. heb ook een beetje last van me rug, maar dat heb ik ook vaker..dus daaruit kan ik ook niks opmaken!

worder zo langzamerhand een beetje gek van omdat ik wil weten wat het is!!

13. Troeltje

Troeltje VIP lid

Oct 28, 2007
    10,662
    0
    0
    Vervelend he renate!
    Hou het gewoon in de gaten en als je merkt dat er regelmaat in zit de tijd opnemen.

Hou ons op de hoogte ;)

14. Polletjepiek

Kan het me voorstellen. Loop je bij een vk? Misschien kan die je wijzer maken??

15. caroline16

ja ik hou jullie op de hoogte! ;)

en ja ik loop bij vk, maar die kan me denk ik toch niks meer vertellen dan dat ik nu al weet...

pfff...

16. caroline16

heb nu ook last van me rechterzij.. boven en onder soms ook.. is dat iets?

17. Polletjepiek

Is allemaal mogelijk denk ik. Zijn het echt krampen? Een soort menstruatiepijn?

18. caroline16

ja het voelt als liche menstruatiepijn.. maar trekt niet door naar me bovenbuik.. ze lig ineens wel weer hoog.. en last vn me rug en rechterzij

19. Polletjepiek

Ik hoop voor je dat het doorzet. Je bent al 38 week zag ik, dus in principe mag je beebje komen, spannend hoor!!

20. Assi

Assi Fanatiek lid

Mar 2, 2008
    4,519
    46
    48
    Ik heb nooit voorweeen gehad.
    Mijn vliezen braken plotseling met 38w+1d zonder enig voorteken en een uur later zat ik in een weeenstorm.

Share This Page