ben ik nu zwanger?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door crazydaantje, 25 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. crazydaantje

25 sep 2009
    47
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo allemaal,

mijn naam is danielle en ik ben 24 jaar oud ik heb in het verleden een vriendje gehad waarvan ik ook zwanger was... voordat we ermeej begonnen wisten we zeker dat we kinderen wouden hebben we werkte in het hetzelfde bedrijf en zeiden op een dag kom we gaan weg toen zijn we weg geggaan en niet komen opdagen ( wat uiteindelijk wel terecht was vonden de ex-collegas) dus we gingen naar het buitenland ffies op vakantie en daar hebben we ook sex gehad eenmaal trug in nederland ik voelde me gewoon anders zat niet lekker in me vel en toen zei me ex van joh je lijkt wel dikker aant worden dus ik zei ja dat viel mij ookal op... toen het eenmaal zover was en ik vertelde dat ik zwanger was wou hij het kind niet meer herkennen. dus heb ik hem uit mijn huis gezet en ik was echt helemaal de weg kwijt... ik had me baan opgegeven voor hem enzo en ik had een huur van 800 euro p.mnd. en nu nix en alles kwijt. toen heb ik voor mezelf besloten om het kindje weg te laten halen ( tot groot verdriet ) omdat ik vond ik heb het kindje toch nix te bieden ik kan niet eens de huur betalen en de vader wou het kindje niet herkennen. eenmaal bij de kliniek moest ik ook nog is een hele dag wachten ik had een afspraak om half 9 in de ochtend, en ze hadden gezecht kom nuchter aan (geen eten dus) ik werd dus pas geholpen om 4 uur en het ergste was nog ik kon kiezen of plaatselijke verdoving of nacose dus ik koos voor plaatselijk kwou zo snel mogelijk weg daar.. nou ik voelde echt alles wat ze deden en dat was niet leuk ik had een pijn en ik lag te huilen in het bed... eenmaal thuis was ik gewoon een paar weken zwaar depri ik had er spijt van wrom moest mij dit gebeuren? waarom nou zo? na een paar jaar later heb ik nu een leuke vriend we wonen samen en we kennen elkaar ook al een aantal jaartjes dus hartstikke leuk nu zijn we dus bezig met het maken van een kindje ben al 5 mnden gestopt met de pil en in die 5 mnden nix.. nu was ik dus voor het laatst ongi op 08-090-2009. en we hebben om de 2 dagen sex gehad vanaf die periode... maar ik heb nu dus last van steek in me onderbuik komt echt in vlagen. ik voel me ook wat licht in me hooft en pijn in me onderrug geen pijn in me borsten dat helemaal niet wel last van een beetje afscheiding. misselijk in de ochtend veel plassen (meer als normaal ) maar ik ben gewoon bang dat toen ik de abortus had dat ze iets stuk hebben gemaakt in mij omdat ik echt alles voelde.. ik ben bang dat ik niet meer zwanger kan raken en ik heb wel het gevoel dat er wat in me zit... ik ben super sagii deze week niet normaal en dan weer vrolijk gisteren moest ik bijna huilen gewoon om nix :( ik snap er nix van... kan iemant mij mischien helpen? ik weet het gewoon niet of ik nou zwanger ben ja of neej we hopen het bijde van wel... maar komt iemant deze verschijnselen voor? en gedult hahaha heb ik niet echt het liefst doe ik nu gewoon een zwangerschapstest :p maar heeft dat zin? ik heb dit gevoel niet eerder gehad toen ik de eerste x zwanger was... ja wel misselijk maar dat kwam pas na een week of 7... en ik zou dan nu 3 weken zwanger zijn ( omdat je de 2 wkn na je ongi cado krijgt) als iemant dit bekent voor komt a.u.b. help me dan ik weet het zelf af en toe niet meer...

alvast heeeel erg bedankt!!!
    gr xxjes danielle

2. Tania

Tania Fanatiek lid

13 mei 2008
    1.240
    0
    0
    Als je laatste menstruatie 8/9 was dan denk ik eerder dat wat je nu allemaal voelt door je eisprong komt. Hoe lang is je cyclus normaal dan?

3. crazydaantje

25 sep 2009
    47
    0
    0
    NULL
    NULL
    #3 crazydaantje, 25 sep 2009
    Laatst bewerkt: 25 sep 2009
    hoi hoi allereerst dankje voor je snelle reactie en gefeli met jou kindje :)

normaal gesproken voel ik zoiets nooit dus ik vind het echt heel raar en mijn cycles is normaal gewoon 28 dagen maar vind het appart... die dingen die ik nu voel heb ik echt nooit als ik ongi of eiersprong heb.. en ook als ik zech maar mijn buik inhou dan voel ik gewoon alsof er iets zit rechtsonder... raar

en gister aaf hebben we ook nog sex gehad... en heb geen pijn ofzo als we sex hebben...

4. cindybaby71

cindybaby71 Niet meer actief

maar als ik het goed begrijp zit je toch nu pas op dag 17 ongeveer van je cyclus??? of zie ik dat verkeerd? dus kan het alleen je eisprong zijn en moet je minstens nog 10 dagen wachten met testen!

je kan dan nu onmogelijk zwanger zijn ;)

5. crazydaantje

25 sep 2009
    47
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja klopt tis dag 17.. maar waarom voel ik nu opeens wel wat in me buik want dat heb ik echt nog nooit gehad en nog nooit gevoelt ook :(

6. ger29

ger29 Actief lid

10 feb 2009
    162
    0
    0
    hoi
    ik wil je geen valse hoop geven maar ik herken
    de symptomen die je schrijft
    gelijk na mn eisprong was ik al misselijk,meer plassen
    en noem maar op
    mn gevoel gaf aan zwanger te zijn
    heb 1 dag na mn nod posi getest
    succes

7. crazydaantje

25 sep 2009
    47
    0
    0
    NULL
    NULL
    ok nou ty en jij gefeli he :D voor mij ffies afwachten dus pfff wachten wachten wachten hahaha tliefst wil k het nu weten :p

8. cindybaby71

cindybaby71 Niet meer actief

ik hoop het voor je dat je zwanger bent ;) laat je het wel nog even weten?

9. crazydaantje

25 sep 2009
    47
    0
    0
    NULL
    NULL
    #9 crazydaantje, 25 sep 2009
    Laatst bewerkt: 25 sep 2009
    ik hou jullie allen op de hoogte :D en ik hoop het ook we willen het nu ook wel :) pff heb nu echt ineens steken weer echt komt echt ene keer wel andere keer niet en de katten hangen ook al om me heen wat ze normaal ook nooit doen :p ( ooow en ze hebben ook nog eten dus dat is het ook niet );) en super verslaaft aan chocomelk:p had ik ook nooit... raaar

10. crazydaantje

25 sep 2009
    47
    0
    0
    NULL
    NULL
    wel een heel raar gevoel heb ik hoor ksnap er nix van :S

11. crazydaantje

25 sep 2009
    47
    0
    0
    NULL
    NULL
    neej het is ook geen blassontsteking anders had ik dat wel gevoeld met plassen en daar heb ik geen last van de steken zijn aardig weggetrokken nog wel misselijk en beetje draaierig ook niet ziek aan het worden... ffies afwachten tot 6 okt. dan ga ik een testje doen hou jullie op de hoogte :D

12. dorisn

dorisn Fanatiek lid

2 jun 2007
    4.319
    37
    48
    ede
    spannend, spannend, spannend.

je lichaam is af en toe erg raar en kan je helemaal gek maken.
    vaak zegt je gevoel wel hoe het zit, maar zeker als je iets graag wil kan je zelfs daar niet goed op vertrouwen.

het zijn allemaal dingen die erop kunnen wijzen, maar niks is zeker zolang je geen test hebt gedaan.

ik zit nu in hetzelfde (nouja bijna) schuitje als jij.
    omdat mn cyclus de laatste tijd onregelmatig is wachten mn man en ik nog een weekje met testen (als ik niet ongi wordt).

heel veel succes met wachten en ik hoop dat je gevoel gelijk heeft.

liefs doris

13. Nienie

Nienie Actief lid

26 sep 2009
    128
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey Daantje,

ik herken jouw "klachten". Als ik het goed uitreken, is mijn eisprong vrijdag (25-9) geweest. Sindsdien draaierig tot duizelig toe, veel meer plassen dan normaal, steken links in mn buik, brok in de keel, extreme stemmingswisselingen, veel honger, maar als ik eet meteen misselijk..
    Als ik dan lees dat het door de eisprong komt, dan weet ik t niet meer. Die heb ik echt nog nooit gevoeld en al helemaal geen last van gehad. Ook van de menstruatie niet, behalve de dag van te voren.

En ja, ik moet ook nog een tijdje wachten voor ik kan testen..

14. crazydaantje

25 sep 2009
    47
    0
    0
    NULL
    NULL
    jup getest vandaag :D en zwanger ik wist het :D hahaha maar ik kan het nog steeds niet geloven kijk mijn foto :D vanmiddag nog een testje halen want ik geloof t echt niet :D

15. nedjla

nedjla Fanatiek lid

16 jun 2008
    1.773
    40
    48
    ik zag je ookal in een ander onderwerp en ja volgens mij zit het wel goed proficiat

16. nedjla

nedjla Fanatiek lid

16 jun 2008
    1.773
    40
    48
    maar probeer ook is een andere test want predictor is niet altijd betrouwbaar neem de kv test is die van 2 voor 5 euro die zijn heel goed en gevoelig

17. crazydaantje

25 sep 2009
    47
    0
    0
    NULL
    NULL
    ok zal ik zeker doen :D dank je :D

18. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    proficiat !

19. crazydaantje

25 sep 2009
    47
    0
    0
    NULL
    NULL
    dank je wel :d iedereen echt super lief van jullie en ik wens jullie natuurlijk ook een fijne maar vooral klachtvrije zwangerschap ;)

20. THbaby

THbaby Niet meer actief

meid van harte! je hebt dit wel verdient na dat verdrietige verhaal! je voelde het dus wel echt!!!

ik hoop dat je een voorspoedige zwangerschap hebt!

xx

Deel Deze Pagina