iedereen om je heen word zwanger.....

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door angeliq, 21 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. angeliq

    angeliq Actief lid

    16 dec 2005
    110
    0
    0
    we zijn nu een jaar bezig om zwanger te raken.........
    In de tusssen tijd zijn al 8 mensen zwanger geworde en waarvan er veel een "ongelukje" zijn. ik word er een beetje gek van........erg he.
    Afgelopen week vertelde iemand dat ze net zwanger is geraakt en vanmorge weer iemand maar die staan er alles behalve op te wachte.....
    Het is niet dat ik ze het niet gun het is allemaal fammilie of vriende van me maar ik wil ook zo graag :(
     
  2. pim

    pim Fanatiek lid

    22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Een heel begrijpelijk gevoel hoor, heb ik ook.
    Maar laat je er niet te veel door leiden. Daar wordt je leven niet leuker van!

    Pim
     
  3. ElviraR

    ElviraR VIP lid

    28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Kan me voorstellen dat dat geen pretje is om aan te horen als je zelf al een jaar bezig bent :cry: Hoop dat je toch moed blijft houden dat ook voor jou die dag eens mag aanbreken.
     
  4. angeliq

    angeliq Actief lid

    16 dec 2005
    110
    0
    0
    ja ik probeer me er niet veel van aan te trekken maar..... begin het nu wel moeilijk te vinden zit er ff doorheen hoor :cry:
     
  5. ElviraR

    ElviraR VIP lid

    28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Hebben jullie al met de huisarts gepraat dat het zo lang op zich laat wachten? Misschien is dat de volgende stap en krijg je antwoorden op je vragen waarom het niet lukt....Sterkte
     
  6. angeliq

    angeliq Actief lid

    16 dec 2005
    110
    0
    0
    nee nog niet wil in januarie wel gaan heb een heel onregelmatige syclus en heb deze maan 10 orgametril tabletjes gekregen omdat ik weer "overtijd ben" en ik zou na die 10 dagen ongi moeten worden en daarna een regelmatige syclus krijgen......... we zien het wel dus we moeten nog ff geduld hebben
     
  7. Juut

    Juut Actief lid

    13 sep 2005
    396
    0
    0
    Drechtsteden
    He angeliq,

    Laat u niet gek maken hoor, het is heel begrijpelijk dat je langzaam gestoord wordt van de mensen om je heen.
    Wees wel, jij bent in ieder geval goed voorbereid en wilt graag een kindje hebben, de meeste die je benoemt zijn er niet klaar voor en dat zal toch altijd meespelen bij het kindje.
    Jouw tijd komt nog wel!

    Groetjes
    Juut
     

Deel Deze Pagina