Hallo allemaal, ik heb een vraagje. Afgelopen zaterdag heb ik mijn eisprong gehad. Vanaf maandag heb ik onderin mijn buik zo'n zeurderige buikpijn. Geen steken of zo. Kan dat te maken hebben met een zaadje dat zich probeert samen te smelten met het eitje? Normaal gesproken heb ik niet dagenlang buikpijn. Zijn er misschien deskundigen op dit gebied, die dit ook hadden/hebben? Groetjes, Jaycey
Zover ik mij herinner, had ik dat ook. Ik heb het achteraf gewoon gevoelt. Maar dat is natuurlijk achteraf. Ik had direct na de eisprong dat zeurderige gevoel, met als leukste dag 5 dagen na de vermoedelijke innesteling. Dat was 4 dagen voordat ik ging testen. Ik had toen allemaal vlinders in mijn buik. Ik hoop het voor je,
Hee, bedankt voor je reactie. Is wel fijn om te horen. Het rare is, dat als ik zit, ik er niet zo heel veel last van heb, maar zodra ik opsta en ga lopen het zeuren begint. Maar als dat een zwangerschap zou betekenen, heb ik daar helemaal geen moeite mee . Ik ben benieuwd of er nog meer dames zijn, die dit herkennen.
Hey, Ik denk wel dat je iets van innesteling kan voelen maar dan meer omdat de baarmoeder wat van stand verandert enzo. Heb gelezen dat de eicel 0.12 mm groot is en de zaadcel 85.000 keer kleiner dus dat je echt de bevruchting zelf voelt lijkt me onmogelijk. Uiteraard hoop ik voor je dat alles wat je voelt wel hiermee te maken heeft. veel liefs sancho