Hallo dames, Maak me een beetje druk, dus misschien kunnen jullie me geruststellen. Ik heb vorige week positief getest, dus ik ben zwanger. Voor de rest heb ik zowat geen symptomen. Gevoelige tepels en een beetje rommelige buik, maar dat is het. vorige week een beetje misselijk geweest.. Verders weinig tot niets. Zijn er meiden die dit ook hebben.. Maar met een beetje zorgen of het allemaal wel goed gaat..
hai! wees blij dat je verder nergens last van hebt! mooier kan het toch niet? het is echt niet prettig om misselijk te zijn en last van je buik etc te hebben! en wie weet komt dat over een paar dagen allemaal nog opzetten, dan baal je er weer van! groeten moniek
hee lique, mijn mama had toen ze zwanger was helemaal niks! het enige was dat ze een glanzende gezondere huid en haar kreeg! het zegt dus helemaal niets. lekker genieten, want je bent WEL zwanger (die test zegt toch genoeg?)
Je hoeft je echt geen zorgen te maken... Ik had in het begin van de zwangerschap ook nergens last van en maakte me ook zorgen, heel logisch! Maar tussen de 8e en 9e week begon bij mij het ene kwaaltje na het andere en sinds de 12e week ben ik goed misselijk geweest het 's ochtends dat ik nog niet 1 been uit bed kon zetten of ik moest al overgeven! Dus geniet lekker van je zwangerschap! Wie weet wat je nog te wachten staat! (ik hoop natuurlijk zo min mogelijk kwaaltjes!) Gr. Miranda
Ik heb hetzelfde als jij gevoelige borsten en af en toe een beetje last van mijn buik. En een beetje last van opvliegers maar dat kan ook door opwinding komen Ben blij dat ik niet misselijk ben... Mijn moeder heeft bij haar twee zwangerschappen ook nergens last van gehad, dus daar ben ik wel blij mee.. groetjes mik
ja hoor ook ik ken het!heb helemaal nergens last van!gelukkig maar als ik sommige verhalen hoor mogen we in onze haden klappen en gaan genieten!ben alleen moe en heb een vol gevoel maar voor de rest echt helemaal niks!
Ik heb ooknog bijna nergens last van. Soms moet ik wel moeite doen om's morgens iets te eten. Maak me ook zorgen, maar dat zal iedereen wel gehad hebben. Over twee weken 1e echo. Heel Spannend!
Ben nu bijna 19 weken en vanaf dag 1 nergens last van gehad dus het zegt echt helemaal niks succes met je zwangerschap,xxx
had ook nergens last van hoor. Nog steeds voel ik me prima! Op wat rondgierende hormonen en moeheid na dan.
Ik heb hetzelfde..helemaal nergens last van! Wat me wel verontrust is dat ik ook geen gevoelige borsten/tepels heb, ze zijn ook niet donkerder ... niets! Kan dit nog komen ........
Ja tot 7 weken had ik eigenlijk ook nergens last van. Misschien een heel klein beetje pijn in mijn borsten, Nu iets meer pijn maar ook niet veel. Ze jeuken meer... Misselijk kwam toen ook, maar ook niet elke dag. Ik ben 3 keer echt zo misselijk geweest dat ik op de wc stond. Maar gelukkig kon ik me er tegen verzetten. En erg moe, Maar dus de eerste 7 weken niks,
Fijn om te lezen. Ik ga dan malen en me ongerust maken..denk ik hee ik voel niets dus dan zal het wel niet zo zijn. En weet je wat ik dan doe..ga ik alle nare verhalen lezen...tja niet echt slim natuurlijk
maar dit geeft ons ook weer moed als er geen zwangerschapsverschijnselen *moeten* zijn Everything is possible
Ik dacht ook dat ik zonder misselijkheid erdoor zou geraken maar vanmorgen is het me overvallen Niet dat ik moet spugen maar ik heb zo'n vervelend gevoel in mijn maag.. het lijk alsof m'n maag in elkaar gekrompen is van de honger terwijl ik mottig word bij elke gedachte aan eten.. 'k heb totaal geen zin om te eten eigenlijk, zou niet weten wat ik moet eten, heb nergens zin in, het stoot me allemaal af... is dit nu het "misselijk" zijn? Maar voor diegene die ongerust zijn... je hoeft écht geen verschijnselen te krijgen om een goeie zwangerschap te hebben hoor - heb ik al vaak genoeg rondom mij gehoord en gezien...
Dus hoef ik ook niets aan mijn borsten te merken? ps..zag je al het hartje kloppen bij 6 weken? gaaaaffff
ik merk ook niks aan mijn borsten echt ik merk helemaal niks!behalve moe zijn!vandaag heb ik mijn 1e echo gehad en het hartje klopte echt super!nu gaan we verder met genieten