Ik ging net naar de toilet voor de zoveelste keer vandaag Nu voelde ik bij het afvegen na het plassen iets heel glibberigs op mn toiletpapier dus ik keek even. Ik schrok me rot whaha Een dikke sliert slijm met wat bloed er aan. Mn vriend geroepen en die wou het ook zien,anders geloofd ie me nooit haha. Nu was ik gisteren op de verloskamers omdat ik weeën voelde en die bleven maar komen(helaas na een middag tukkie gestopt) Ik had en heb nu nog,2 cm ontsluiting. Nu is eigenlijk mijn vraag wat jullie ervaringen zijn bij het verliezen van de slijmprop? Wanneer kwam jullie bevalling op gang na het verliezen van de slijmprop? Aankomende donderdag,bij 38 weken zwangerschap,gaan ze me inleiden. Maar het zou super zijn als het vanzelf begint. Dusssss,kom maar op met jullie ervaringen hihi Ben erg benieuwd! -xx- Mams1985
Ik verloor sinds 30 weken al steeds kleine en grotere stukken slijm, waarschijnlijk van de slijmprop. Met 36 weken was het een grotere prop slijm met helder bloed en die dag ben ik bevallen. Ik hoop voor je dat jij ook snel gaat bevallen!
Hey meis, Je beeb houd het wel spannend hoor Bij mij begon de bevalling, bij beide kinderen, één dag nadat ik de slijmprop verloor.
Haha ik wordt er nerveus van! Ik heb nu geregeld steken en lichte krampen met harde buiken. Wederom,maar de afgelopen dagen had ik dat ook en was het niks,alleen die 2 cm ontsluiting. Maar nu..... Hoop ZO dat het doorzet! Heb liever dat mn lichaam het zelf doen i.p.v. een inleiding. Zo spannend dit!
Ik ben waarschijnlijk twee weken geleden mn slijmprop verloren (of een deel ervan) en in het ziekenhuis zeiden ze dat het absoluut niet betekent dat de bevalling nu snel op gang komt. De baby kan gewoon nog 7 weken blijven zitten. Ik heb ook geen andere symptomen meer gehad, alles is gewoon rustig tot nog toe.
Hee Canna, we missen je bij het 30+ forum!! Heb trouwens eergisteren een mede-zwangere vriendin verteld van de slijmprop. Ze had er nog nooit van gehoord en geloofde me niet hahaha!! Dat wordt nog leuk!
Kheb nu de hele tijd krampjes,erg vervelend. Ook harde buiken. Ik ga zo lekker slapen en ik zie welwat het brengt. Donderdag kan ik mn kleintje toch zeker weten vast houden,dus of het nu begint of niet,hoef toch nogmaar heeeeeeel even
Ik had de slijmprop op vrijdag verloren, en de volgende dag zaterdag begonnen de weeen.Soms zeggen ze weleens het kan nog wel 2 weken duren,maar bij mij niet hoor.
Ik verloor mijn slijmprop zondag middag en s'nachts om 3 uur braken mijn vliezen en begonnen de weeen meteen... Spannend hoor! succes ermee!!!
Spannend hoor!! Ik verloor mijn prop om 5.00 uur en om 2.36 uur de volgende dag is mijn dochter geboren!! Ben benieuwd!
ik verloor um donderdagavond voor het eerst voor een deel. Vrijdag overdag nog wat en de nacht van vrij op zaterdag begon de bevalling.
Ik heb contact met de TS en ze ligt momenteel in het ziekenhuis met 4 cm ontsluiting. De bevalling is dus goed op gang gekomen.