steken in de lies

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Jalou, 13 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jalou

Jalou Bekend lid

5 feb 2010
    931
    0
    16
    Rotterdam
    Hallp allen,

Ik ben nu 13 weken zwanger en sinds deze week merk ik dat als ik te druk bezig ben geweest, bijvoorbeeld met schoonmaken, en als ik moet niezen, plots omdraaien in bed enz. ik steken krijg in mijn liezen en onderin mijn buik.

Ik maak me niet veel zorgen, want het lijkt mij dat dit mijn spieren rondom mijn baarmoeder zijn, die nu aan het uitzetten zijn. Maar ik vroeg mij af of er meerderen waren die hier ook last van hebben.

Mij werd ook verteld dat het kon omdat ik een actieve sporter ben en dat mijn spieren daarom extra protesteren. Kan dit?

groetjes Jalou

2. MissT

MissT Niet meer actief

Hai,

Ik heb hier ook last van.
    Ik denk dat het vooral je banden zijn die nu gaan oprekken!
    Niets om je zorgen over te maken hoor!
    Lekker rustig aan doen.

3. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    Ik heb er ook last van meis! steeds meer helaas.. denk gewoon wat rustiger aan gaan doen..:(

4. Snoopy82

Snoopy82 Fanatiek lid

23 mrt 2009
    3.755
    0
    36
    Vriendin van mij was/is ook een actieve sporter ( volleybal) en tijdens haar zwangerschap had ze t maar zwaar vanwege alles dat oprekte en wilde uitbreiden, maar alles stond erg gespannen bij haar vanwege sportlichaam. Zij heeft ook best veel pijn gehad in der lies, rekkende huid, bekken, buik etc...Hoort er allemaal bij idd en bij de 1 wat meer als bij de ander. Vast niets om je zorgen over te maken

5. babyke

babyke Bekend lid

30 aug 2009
    901
    0
    0
    thuis blijf mama
    Brabant
    Hoi,

Ik heb er de eerste weken ook best veel last van gehad,en het hoort er gewoon bij.Dus niks om je zorgen over te maken ;).
    Heb het ook eens aan m'n verloskundige gevraagd en die vertelde dat het door het groeien van de baarmoeder kwam.
    Ik zelf ben trouwens absoluut géén actieve sporter :).

6. NoessePoes

NoessePoes Actief lid

8 mrt 2010
    430
    0
    0
    Heel herkenbaar! Toen alles ging groeien kreeg ik ook last van m'n lies.
    Nu soms nog trouwens maar nu is het de baby die aan het indalen is...
    Hoort er allemaal bij zei de VK idd bandenpijn.

7. Jalou

Jalou Bekend lid

5 feb 2010
    931
    0
    16
    Rotterdam
    Meiden, bedankt voor jullie antwoorden.

Ik maakte me al geen zorgen, maar het is toch geruststellend dat meer dit mee maken!

Deel Deze Pagina