harslagmeter?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door evi, 5 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. evi

evi Lid

9 okt 2006
    78
    0
    0
    arbeidster
    malle
    hallo :D
    heeft er iemand al zo een baby hartslagmeter gebruikt?
    Wat vinden jullie daarvan?
    Ik heb er ene en we hebben al een paar keer gebruikt en mijn mannetje zegt dat hij de hartslag hoort mor ik twijfel of dat wel een hartslag is omdat je het apparaat op andere plaatsen van je buik zet dat je dan hetzelfde geluid hoort .
    Kan dat?
    groetjes evi :D

2. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.264
    6.789
    113
    Mijn verloskundige liet mij het verschil horen tussen mijn hartslag en die van de baby. Dat is wel een heel verschil.

Die van mij ging langzaam, en die van de baby erg snel. 150 slagen p/

Maar of het overal in je buik te horen is weet ik niet. Bij mij zette ze het apparaat helemaal onderin mijn buik, bij mijn schaambeen. Misschien moet je daar zijn, :p

veel plezier met luisteren

3. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    7 weken is nog wel vroeg om dit te beluisteren. De verloskundige probeerde de hartslag van de kleine met 9 weken te luisteren, maar zelfs tóen kon zij t niet horen. Ikzelf denk dat jullie nog iets te vroeg zijn.

4. Judith75

Judith75 VIP lid

9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    Meestal zeggen ze dat je kunt gaan luisteren met 12 weken. 7 weken lijkt mij ook te vroeg om de hartslag van de baby te kunnen horen. Het zal denk ik je eigen hartslag zijn die je nu hoort.

5. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Ook ik denk dat je nu alleen nog je eigen hartslag kunt horen.

En dalijk als je het wel kunt horen, dan moet je vaak echt nog zoeken, het hartje van de kleine gaat echt veel sneller dan die van jou. Ik zou jouw vriend even het aantal hartslagen wat ie hoort per minuut laten tellen. En dan je pols tellen. De kleine zit dalijk rond de 160 en wij zitten daar echt normaal in rust heeeeel wat onder.

Ik kwam er laatst bij de vk nog achter dat je ook de navelstreng kunt horen en dat dat net weer anders klinkt dan het hartje.

Nog even geduld en dan wordt je wel beloont hoor!
    Groetjes Daphne

6. evi

evi Lid

9 okt 2006
    78
    0
    0
    arbeidster
    malle
    :) bedankt voor jullie reacties he,
    ik zalt mss wel horen de 13de bij gc(hopend :D )
    groetjes evi :)

Deel Deze Pagina