bloedverlies gehad temp gezakten test iets duidelijker geworden??

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by staartje, Jun 23, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. staartje

staartje Bekend lid

Feb 5, 2009
    806
    1
    18
    zorg
    brabant
    Hallo,ik heb een vraagje

ik heb deze maand een cyclus van 41 dagen en heb sinds 4 dagen terug licht positieve testen
    op 12 dagen na ovulatie ben ik gaan bloeden eerst drupje bruin ochtend erna rood waterig later op de dag rood dag erna bruin roze daarna nog wat bruin geen kramp gehad maar me temp zakte wel flink ik slik nu sinds deze maand teunisbloem ik dacht dat het misschien daardoor kon komen maar dat weet ik niet

ik heb verschillende testen gedaan en zijn allemaal positief wel licht maar wel duidelijk
    en heb af en toe een trekkerig gevoel alsof me baarmoeder groeit
    ik weet niet wat ik hier van moet denken het is wel raar allemaal :(

alvast super bedankt

2. Immie

Immie Verloskundige

Dec 17, 2006
    7,813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    Hoihoi,

Positief is positief de duidelijkheid van de test zegt niets ove rhet wel of niet goed gaan vand e zwangerschap.
    De bloeding kan van een innesteling zijn maar kan ook van een klein wondje aan je baarmoedermond zijn, deze word namelijk nu heel goed doorbloed maar is daardoor ook iets kwetsbaarder. Vertrouw op je lichaam! probeer niet te veel testen te doen. Doe er bijv over een week nog een als die positief is dan ga maar een afspraak maken!!

Imke

3. staartje

staartje Bekend lid

Feb 5, 2009
    806
    1
    18
    zorg
    brabant
    super bedank voor je antwoord dus die lage temp maakt ook niet uit ?

Share This Page