nu heb ik hier al een topic over openstaan maar daar staat zoveel in dat ik denk dat jullie daar wel overheen lezen omdat het dan net is of ie al tig keren beantwoord is. op mijn afspraken kaart staat bij harttonen EO met een + in de O wat heeft dit te betekenen? ik zoek heel internet al af maar kan het niet vinden! en boven in staat E en 2 in romeinse cijfers en daar onder + intake en dan datum van 19 juli maa rdaar word vast echo 2 en intake gesprek mee bedoelt mag ik aannemen? ben zo benieuwd allemaal nieuwe dingentjes kom ik tegen. en bij G: staat er 1 en bij P: O is dat of je al kinderen heb ofzo? en daaronder staat achter het woordje verloskundige 2-3 en dat was denk de bedoeling van afspraak maken met 2 a 3 weken! mn bloeddruk was trouwens 140/95 (als dat 19 juli niet lager is dan moet ik naar de gyn) maar moet ook zeggen dat ik veeel stres heb gehad en dat toen ik daar binnenkwam ik gewoon niet kon geloven dat ik er binnen enkele minuten wat van zou zien van het wondertje.want heb geen sympthomen. iig niet misselijk e d. heb trouwens wel sinds gister steeds buikpijn.. niet heel de dag door hoor maar het is zo irritant! liefs!
Hoi Fayy, ik had je andere berichtje gelezen hoor. Maar inderdaad is het echo2 en bij vk terug na 2-3 weken. 140/95 is wel hoog, mn de onderdruk, maar nogmaals, we zien dit wel eens vaker in het begin. Dus volgende keer kan het beter zijn, maar als het nog hoog is zul je even langs de gyn moeten inderdaad. Groetjes Brigitte