Hai ladies, Ik stond vanmorgen weer op de weegschaal en ik was weer nauwelijks aangekomen. Maar het kind komt nu toch al 230 gr. per week ongeveer aan? Is dit dan wel goed?
het kan volgens mij niet zoveel kwaad dat jij niet aankomt hor, je baby pakt wat ze nodig heeft. t kan ook zo zijn dat jij iets afgevallen bent, maar omdat je kindje groeit zie je dat dus niet. enne wat er niet aankomt hoeft er ook niet af
ik ben bij de zwangerschap van mijn dochter tot 27 weken 7 kilo aangekomen, toen in 2 weken tijd 3,5 kilo afgevallen en tot het einde (36 weken) op die 3,5 blijven hangen, zolang je kindje goed groeit is er niets aan de hand,
Ik ben donderdag voor controle geweest en ik ben binnen maand 600 gram aangekomen.. ik was 82 kilo en nu 82,6 kilo. En kindje is ongeveer 1 kilo aangekomen binnen de maand.
Oh dus dan zit het wel goed he...was al bang dat de kleinetekort kwam...maar ik eet genoeg dus daar kan het niet aan liggen! Thanks meiden, X
ik ben de hele zwabgerschap nog niets aangekomen. zit nog steeds 1,5 kilo onder mijn start gewicht maar de kleine meid groeit goed. wat er niet aankomt hoeft er ook nit vanaf