buikpijn

Discussie in 'Gezondheid' gestart door Loeki2, 27 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ik heb nu bijna een week buikpijn, heb een AB-kuur gehad voor een eventuele blaasontsteking, maar helpt niets en urine is ook schoon. Het doet vooral zeer bij het (op)staan en lopen. Soms zeurderig, soms met steken. iemand die dit ook heeft of weet wat het zijn kan. Morgen moet ik naar de HA.

2. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Vegan blogger, vloger en coach!
    Bussum
    Het enige wat ik kan bedenken is bandenpijn en/of pijn in je darmen....
    Maar ja, dat zul je wel uitgesloten hebben voordat je aan de AB begon...

Dus kan ik je alleen maar succes wensen bij de dokter morgen :thumup:

3. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Dank je Lily, ik weet het echt niet meer wat ik er van moet denken.

4. Esthertje

Esthertje Fanatiek lid

6 sep 2006
    1.807
    0
    36
    Haarlem
    Sterkte morgen.

5. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    Ik heb het ook, bijna dagelijks als ik ook maar iets meer doe dan 1 of 2 huishoudelijke karweitjes per dag ;)
    Vanmiddag weer druk bezig geweest en nu heb ik dus ook al de hele avond de buikpijn die jij beschrijft.

Dus persoonlijk denk ik dat jouw lichaam aangeeft dat je het wat rustiger aan moet doen...?

Succes morgen!

6. AnnaS

AnnaS Fanatiek lid

25 nov 2005
    1.096
    0
    0
    Agent
    Drenthe
    Bandenpijn is heel erg vervelende pijn. Soms steekt het of de pijn is er constant die soms echt heel hevig kan worden dan. Soms heb ik het zo erg dat ik toch maar paracetamolletje op eet, want ik vind het dan soms niet uit tehouden.
    Het heeft inderdaad te maken met hoeveel dingen je doet dus hoe drukker je bent hoe erger de bandenpijn kan worden.

Hopelijk weet je snel wat meer.

Groetjes Anna

7. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Nou ik ben weer terug. Ik heb een peesirritatie in mijn bekken en daar komt het dus vandaan. Ik krijg nu fysiotherapie en moest ook asap met zwangerschapsgym beginnen, nu heb ik dat al geregeld, dus dat was in orde.

Verder was full-time blijven werken niet verstandig en moet ik terug naar 1/2 dagen.

Deel Deze Pagina