Vandaag kreeg ik opeens hele hevige buikpijnen zo erg zelfs dat ik niet meer kon staan lopen of zitten. Ik ben door gestuurd naar de Gyn maar met een echo konden ze nog niet zoveel zien. Ze dachten alleen wel dat ik niet 5 maar 4 weken zwanger ben. Nu moet ik volgende week terug komen naar de gyn om opnieuw een echo uit te laten voeren. Die buikpijnen maken mij alleen wel bang. Kent iemand dit? Liefs
ik heb afgelopen zaterdafg giga buikpijn gehad. heel even een minuut of vijf. voorafgaand trok mijn baarmoeder wat samen. toen wist ik overigens nog niet dat ik zwanger was dat bleek later pas. Bij mij dus niks aan de hand althans niet dat ik weet.
heel herkenbaar ik had dit ook heftige buikpijn en op de echo zag je alleen een stip en meer niet was ook maar heeeel erg pril zwanger,dit soort klachten kunnen je zo onzeker maken maar goed je baarmoeder stelt zich in op de zwangerschap en dat neemt de nodige krampjes/buikpijnen met zich mee,ik heb er 3 prachtige kindjes voor terug gekregen in mijn geval dus ook niest aan de hand. succes
dank voor jullie antwoorden. Ik ben gewoon erg bang en onzeker. De pijnen zijn bijna niet op te vangen.....maar ik blijf positief
heb je nu nog steeds zo'n pijn dan? de onzekerheid is heel herkenbaar hoor, dat heb ik ook. en ik denk nog velen met ons.
Ik heb nog steeds heel veel pijn. Ik ben afgelopen vrijdag naar het ziekenhuis geweest voor een echo daar konden ze nog niet zoveel opzien. morgen moet ik weer voor een echo en ik hoop dan een stukje wijzer te worden. Liefs Stephanie
ik heb ook last van krampen, af en toe best wel vervelend pijnlijk.. Ook ben ik heeeeel bang dat het mis gaat.. schiet er haast van in de stress..
Ik had het ook heel erg in het begin! Duurde ongeveer tot de 8ste week, had ook echt ongelovelijke krampen dat ik geeneens recht op kon staan! Vorige week heb ik een een inwendige echo gehad en alles zag er goed uit, en het hartje zagen we ook kloppen! Dus wat het dan is geweest?De vk zei dat het mn darmen konden zijn. Maar nu een week later heb ik nergens last meer van! Hopen dat het voor jullie ook zo gaat!
Ik ben, denk ik, zwanger (nog niet getest, maar alles wijst er wel op, en bij de eerste wist ik het ook direct) en heb ook sinds gisteren buikpijn, eerst kramperig, alsof ik ongi moest worden, nu een beetje constante pijn, die toeneemt als ik een grote plas moet doen of plotseling opsta. Doet voornamelijk pijn als ik op mijn linkeronderbuik druk, dus als ik rustig zit/lig verder geen last. heb dit anders nooit, dus zou best van evt zwangerschap kunnen komen denk ik. Had bij de eerste ook wel last van maar pas later... Maar denk altijd meteen het ergste (darmontsteking, buitenbaarmoederlijke zwangerschap,...)
Hoi dames Ik heb vanaf de positieve test twee weken buikpijn gehad. Bij 6 weken zwangerschap ging dit over in een verscrikkelijke ochtend misselijkheid waar ik noooooooog steeds last van heb De HA zei dat het innesteling kan zijn. Als je het niet vetrouwd kun je altijd de vk bellen. Liefs Deborah