Hallo meiden, Ik heb een angelsound gekocht bij de kijkshop nadat ik op het forum heb gelezen dat je het hartje al vanaf ong 11 wkn kan horen,.. Nu hoor ik heel veel maar niet waar het omdraait het hartje van ons wondertje.. Waar moet ik deze zoeken? Heb steeds boven mijn schaamstreek gezocht maar hoor geen snelle hartslag alleen mijn eigen en mijn darmen( denk ik ) Iemand een idee waar ik het hartje kan vinden??
ik heb niet zo'n ding nog...maar wat ik vaker heb gelezen is dat je er echt ff de tijd voor moet nemen meid om hem te vinden....ga rustig liggen en zoek op verschillende plekken...weet je niet aan welke kant de VK het hartje heeft gehoord?
Het kan zijn dat je m nog niet hoort. Toen ik naar de vk ging met 12 weken zwangerschap toen zei ze, het kan eff duren voordat ik m gevonden heb en die apparatuur is een stukkie beter dan de angelsound die jij heb. Ik wilde er toen ook 1 kopen maar mijn vk heeft het toen afgeraden omdat je er aardig van in de stress kan schieten.......helemaal in het begin van je zwangerschap omdat de kleine dan alle ruimte heeft in de baarmoeder en van de ene naar de andere kant springt
Bij de VK 2 weken geleden hebben we het hartje heel duidelijk gehoord en ik dacht dat ze de doppler boven mijn schaamstreek hield dus daar ben ik net ook gaan zoeken... Zal zo nog eens rustig proberen en weer op alle plekker zoeken... Hoe groot is mijn baarmoeder nu ongeveer..?( heb ik een idee tot hoe hoog ik kan zoeken)
ik hoorde het hartje pas met 13 weken, maar wat ook kan helpen een vollere blaas, dus niet eerst naar de wc (dat hielp bij mij tenminste)
Ik ben nu 16 weken en hoor het hartje het beste zo'n 5 cm boven het schaambot... Ik denk dat jij nog net wat lager moet zoeken en dan de 'zoeker' van de angelsound echt een beetje in je buik moet duwen en wat meer schuin naar beneden richten ipv recht erop... Bij mij zit die uk een beetje aan de linkerkant maar bij jou misschien wel rechts of in het midden! Gewoon echt de tijd ervoor nemen, genoeg gel op je buik smeren en langere tijd op dezelfde plek blijven hangen, 'het' zwemt flink in het rond dus komt vanzelf een keer voorbij! Het duurde de eerste keer bij mij ook heel erg lang voordat ik het hartje gevonden had, vond iedere keer wel een hartslag maar na dubbelcheck bleek die van mezelf te zijn, ging veel te langzaam! En 11 weken is best vroeg hoor, het zit nog zo diep verstopt! Dus niet stressen en gewoon over een weekje opnieuw proberen als je geen resultaat hebt...
ik kon hem de eerste weken alleen vlak boven het schaambot vinden, en dan is dit mijn 2e. Ik moest ook best hard duwen en het geluid hard aanzetten en echt zoeken. Liggen op bed en met een volle blaas, dat helpt. Je moet ook echt per milimeter zoeken en een beetje kantelen. Succes met zoeken, als je hem eenmaal hebt gevonden gaat het vaak makkelijker, dan weet je meer waar je moet zoeken.
Ik moet af en toe zelfs nog zoeken Mijn dochtertje wil af en toe even naar haar zusje luisteren, dus vandaar dat ik hem ook nog gebruik.
Het is wel even zoeken hoor, echter heb ik redelijk wat negatieve ervaringen geleden over die van de kijkshop, hopelijk valt het jou mee. Ik hoorde het hartje met een gewone angelsound met 10w4d net boven mijn schaambeen. Succes
@Loki...dank je wel voor het linkje...heb ik iig een idee waar de kleine zou moeten zitten dat scheelt weer een boel zoekwerk.. Heb het nog een x geprobeerd met een volle blaas maar hoe harder ik druk hoe meer ruis ik hoor.. Kan het zijn dat je het hartje hoort en dat het ineens weer weg is...denk steeds dat ik me het verbeeld?
Het kan ook zijn dat je je eigen hartslag hoort. Omdat daar natuurlijk ook jou bloedvaten lopen. Vanavond gaan wij ook een doppler op halen. doppler sonotrax a. Ben zeer benieuwd of wij het kunnen vinden. Laat je het weten als het lukt Joy??
Is het al gelukt Joy? Ik heb inmmiddels de doppler in huis ( Sonotrax A, SUPERACTIE ) Maar ik kan het hartje ook niet vinden. Ik hoor af en toe wel mijn eigen hartslag, maar niet van het kleintje Hoop dat het snel toch gaat lukken..
@Friesland....Nee kan nog niets vinden...was gisteren bij de VK voor controle en zij vond het hartje direct met de doppler dus heb wel opgelet waar zij de doppler opzette maar uiteraard kan ik het niet terugvinden.. En bij jou al gelukt?
Hier het hartje gehoord bij 9wk6dg met de Angelsounds. Ik had het bij 9wk2dg geprobeerd maar toen vond ik nog niks. Ik moest wel even zoeken, heeeel laag en de Angelsouds stond op zijn hardst. Heb je wel de gel erbij gebruikt? Volle blaas wil idd ook nog wel eens helpen.
Ik heb ook al van alles geprobeerd, maar bij mij wil het ook al niet lukken. Mijn vriend wou het ook proberen, dus die ook ruim 1,5 bezig geweest met zoeken, maar het wil niet lukken. Hij werkt wel goed en de gel doet ook zijn werk, anders zou ik mijn eigen hartslag niet horen, want af en toe als je bij een bloedvat zit hoor je je eigen hartslag. Ik denk dat ik het vandaag misschien 1 keer ga proberen, maar ook niet vaker. Het komt vanzelf wel, met een week of 2 moet het al makkelijker zijn lijkt me.
Ja je moet echt goed zoeken en plat liggen. Bij was was het met 12 weken rechts of links onderin bij m'n schaambot en dan de angelsound niet recht op je buik zetten maar een beetje schuin naar beneden drukken! En idd niet te verwarren met je eigen hartslag maar als je het hartje vind weet je het ook gelijk wel dat het hem is zo snel haha! Succes meid hoop dat je het snel een keer hoort!!!
In het begin is het idd even zoeken, nadat ik hem had gevonden (meestal heel laag) ging het steeds makkelijker. Heb je trouwens de echte angelsound of is het die van alecto babyluisteraar?? Met die laatste schijn je het hartje pas vanaf de 20 weken kunnen horen.