het bad heeft wel iets geholpen maar ik heb nog steeds pijn. ik wacht nu nog een uurtje en anders bel ik weer. ze beweegt nu wel weer wat niet erg veel maar wel wat. ze is normaal erg druk nu niet
gaat op zich wel maarnog niet optimaal dus ga zo maar weer bellen en dat toch even langs het ziekenhuis op. en nu begint het hier ook nog te onweren en dat is dus helemaal niet goed voor mijn ontspanning!!(ik ben zoooo bang voor onweer)
is je man al thuis? kan er anders niet iemand anders even bij je gaan kijken? misschien helpt een warme kruik? Hoop dat alles goed gaat!
ik moet met een klein uurtje in het ziekenhuis zijn dan kijken ze me even na. ik laat vanavond even weten hoe het gaat
Jeetje zit ff terug te lezen, maar ben zo verbaasd dat ze je niet meteen even lieten komen. Jouw bmm was toch ook al verweekt (of vergis ik me nu?)? Ben heel benieuwd hoe het in het ziekenhuis was!! Duim voor je!
hey! het duurde allemaal wat langer. na een ctg en een echo weten ze niet goed wat het is. wel is de kleine aan het indalen ze ligd er bijna klaar voor dus. ik heb het advies mee gekregen wel rustig aan te doen maarja dat deden we al en als het erger word gelijk bellen. dinsdag moet ik weer terug komen
Goed dat je geweest bent. Fijn dat ze er klaar voor ligt en nu hopen dat je daar zo naar van was! Probeer zo veel mogelijk rust te nemen (weet het, is erg moeilijk met een peuter) en hoop dat je je snel weer beter voelt! x
Wat fijn om wat te lezen van je Goed dat je onderzocht bent, en nu maar hopen dat het idd met de indaling te maken had. Wel erg geruststellend voor je dat je dinsdag terug moet komen, toch prettig dat je goed in de gaten gehouden wordt. Veel sterkte!