opgelucht

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door wies, 30 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wies

    wies Lid

    30 jan 2006
    69
    0
    0
    lerares
    amsterdam
    Hoi!

    Ik ben begin januari gestopt met de pil. Ongeveer een week nadat ik (waarschijnlijk) mijn vruchtbare periode had, kreeg ik buikkrampen. Het voelde echt heel ongewoon ( ik heb nooit buikpijn, ook niet als ik ongesteld moet worden), verder ben ik iedere dag misselijk. We zijn net begonnen om zwanger te worden, en ik ga/ging er altijd van uit dat het wel een tijdje zou duren, maar ik werd toch wel erg zenuwachtig, toen ik opeens toch wel wat zwangerschapskenmerken had.... Ik werd (word) echt gek van mezelf. En tegelijkertijd voel ik me zo suf, omdat ik weet dat het niet reeel is en de kans heel groot is dat ik helemaal niet zwanger ben. Ik zit er zo vol van en kan er (beh. met mijn vriend, maar die wil ik er ook niet helemaal gek van maken) met niemand over praten. Ik ben echt erg opgelucht dat ik dit forum heb ontdekt en ik opeens niet de enige blijk te zijn die zo loopt te tobben.

    Daarnaast had ik nog nooit van "ontpillen" gehoord, waarmee ik mijn rare buikpijnen kan verklaren, al ik niet zwanger blijk te zijn

    xx Wies
     
  2. toetie83

    toetie83 Fanatiek lid

    20 jan 2006
    1.392
    1
    38
    genieten van het leven.
    ��&#55
    nou ik had precies hetzelfde ben ook sinds december gestopt met de pil al bijna 2 maanden en na die tijd kreeg ikmijn ongi en nu voel ik me ook niet zo lekker

    En dan heb ik weer een paar uren mischien nergens last van en dan weer wel ik had ook nog nooit van ontpillen gehoord.

    Ik heb wel paar dagen voor mijn eisprong geklust en erna en nu een test gedaan waar uit je een streepje zag een roze niet te rood .

    Maar probeer het morgen ochtend weer kijken wat er dan is
     
  3. Micha

    Micha Fanatiek lid

    8 jan 2006
    1.231
    0
    0
    Woerden
    Ja, ik was ook blij dat ik deze site heb gevonden, de meiden hier weten toch waar ze het over hebben ( je vriend /man kan zich het alleen maar proberen voor te stellen waar je doorheen gaat. en zij kunnen geen antwoorden geven op je vragen. ) en je herkent dingen dat is wel heel prettig dan weet je gewoon dat het erbij hoor.

    GR.
     
  4. wies

    wies Lid

    30 jan 2006
    69
    0
    0
    lerares
    amsterdam
    Hoi Loesmari,

    "Roze, niet te rood" klinkt al wel veelbelovend, toch! Ik zou morgen ongesteld moeten worden, maar misschien dat ik vandaag toch alvast maar even een testje doe. Je weet het nooit.

    Wies
     
  5. liefmusje

    liefmusje Lid

    21 jan 2006
    23
    0
    0
    Gorinchem
    hey Wies,

    allereerst Welkom! Wat Micha al zei: Het is prettig als je man/vriend je niet kan begrijpen er een site is waar er mensen zijn die hetzelfde meemaken.
    Lekker je gedachtes van je afschrijven.

    kus Musje :D
     
  6. liefmusje

    liefmusje Lid

    21 jan 2006
    23
    0
    0
    Gorinchem
    nog een keer voor Wies.
    Het kan natuurlijk best raak zijn, de eerste keer, maar de kans is wel klein, maar is er wel. Jakkes , wat een spanning!
    Ik ben zelf ook net met de pil gestopt en wacht op een eerste echte eisprong.
    Vind het toch allemaal wel leuk, om mijn echte cyclus terug te krijgen.
    Leuk, je bent ook dertig!

    musje
     

Deel Deze Pagina