ik weet het niet

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Zotje, 28 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zotje

Zotje Actief lid

30 mei 2006
    125
    0
    0
    Hallo meiden,

Ik heb even een vraagje. We zijn nu al bijna 9 maanden bezig en de eerste 5 maanden een clyclus van 28 dagen soms een dag langer. En zo opeens een cyclus van 66 dagen. Daar was ik de vorige keer al voor na de dokter geweest maar die zei dat ik moest afwachten en toen kreeg ik ook mijn menstruatie. Nu ben ik al over de 66 dagen heen en 2x negatief getest dus ik geloof ook niet dat ik zwanger ben.
    Alleen weet ik niet wat ik nu moet doen. De vorige keer zei mijn huisarts dat hij wel een kuur kon geven zodat mijn menstruatie op gang komt.
    Wei heeft hier ervaring mee? Ik wil morgen namelijk langs de dokter gaan om te kijken wat hij ervan vind.

Ik hoop dat iemand me kan helpen.

Liefs Zotje

2. Vanilia

Vanilia Fanatiek lid

13 jan 2007
    1.715
    2
    0
    Amsterdam
    Hoi Zotje,

Lastig. Maar als ik jou was zou ik wel even langs de dokter gaan. Je wilt graag aan iets geholpen worden en hij kan je helpen.
    Misschien is zo'n kuur wel handig.

Liefs en succes Vanilia.

3. Jollie

Jollie Fanatiek lid

5 jun 2006
    1.434
    0
    0
    Hoi..

Ik heb wel eens gelezen over zo'n kuur... het dat niet clomid of zoiets...
    Ik heb gelezen dat wel een menstruatie opgang kan brengen alleen is deze dan zonder eisprong.. ik weet natuurlijk niet wat er waar van is.

Misschien moet je eens zoeken op internet.. en ik geloof dat hier op de site er ook iets geschreven staat.

Succes meid!

liefs jollie

Deel Deze Pagina