Buikpijn..

Discussion in 'Eerste symptomen' started by Lienn, Sep 7, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Lienn

Lienn Nieuw lid

Sep 7, 2011
    1
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sinds drie dagen heb ik erg last van mijn buik. Hij is ook erg hard en bol. Als ik zit heb ik er niet veel last van, maar zodra ik loop doet het zeer. Het voelt een beetje als kramp, vooral als ik een beetje op mijn buik druk. Het is voornamelijk onder mijn navel waar ik pijn heb.
    Komen deze klachten jullie bekend voor?
    De vorige keer tijdens mijn menstruatie ben ik amper bloed verloren.
    Verder ben ik de laatste tijd erg moe...

2. MM1981

MM1981 Bekend lid

Dec 30, 2010
    668
    0
    0
    Hoe lang zou je al zwanger kunnen zijn?
    Als het maar een paar weken is, en je zou last hebben van je baarmoeder dan voel je (meestal) de pijn onder het schaambot.

Vlak onder de navel zit je dikke darm. 't Klinkt een beetje als een spastische darm of een verstopping? Veel water drinken helpt.

Een eetlepel lijnzaad een nacht vantevoren in water zetten en de dag erop door de yoghurt eten, kan ook wonderen doen.

Ben je ook verstopt?

3. Andrea85

Andrea85 Fanatiek lid

Mar 18, 2011
    4,859
    1
    0
    Je kan geplette lijnzaadjes (zakje van Zonnatura, die zijn al voor je geplet) ook gewoon zo door de yoghurt oid gooien. Ik hap 's avonds voor het slapen gaan gewoon twee eetlepels weg met een flink glas lauw water; nachtje hun werk laten doen en hoppa ;)

Ik weet niet hoe lang je denkt zwanger te zijn, maar ik had de eerste weken vooral wat lager krampen, echt in m'n onderbuik. Onder de navel klinkt meer als je darmen, inderdaad.

Share This Page