Buikpijn

Discussion in 'Zwangerschap' started by Wunzel, Oct 3, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Wunzel

Wunzel Lid

Dec 3, 2007
    49
    0
    0
    gastouder
    assen
    Hallo Allemaal

Ik ben bijna 6 weken zwanger en heb vaak buikpijn en net of zit er een riem erg strak onder mn buik.
    Afgelopen nacht al beneden gezeten en toen raakte ik aan de dunne was echt bang dat t mis ging maar dat was het gelukkig niet.
    Is dit normaal hebben meer vrouwen last van steeds dat gevoel dat je ongesteld moet worden?:(
    Groetjes wendy

2. Triskele

Triskele Niet meer actief

oja vreselijke buikpijn had ik bij de eerste zo erg dat ik steeds moest gaan zitten en wel een beetje alsof je ongesteld moet worden, pijn in onderrug e.d.

3. happynienja

happynienja Fanatiek lid

Aug 8, 2007
    3,178
    0
    0
    Julianadorp
    Ja dat gevoel had ik bij Martijn heel erg. En had zelfs met 9 weken wat bloedverlies maar was dus niks aan de hand.

Let wel op dat je geen blaasontsteking hebt. Heb ik nu en zit aan de antibiotica. En voor ik door had dat het een blaasontsteking was had ik mega pijn in m'n rug en buik.

4. BLiS

BLiS VIP lid

Jan 29, 2009
    27,768
    1
    38
    Female
    verplaatst naar 'zwangerschap'

5. jazz

jazz Niet meer actief

ik heb hetzelfe..lijkt wel harde buiken en ben pas 4 weken...vooral aan het eind van de dag begint het...

6. Andrea85

Andrea85 Fanatiek lid

Mar 18, 2011
    4,859
    1
    0
    Ik had de eerste weken idd ook af en toe zo'n menstruatie-buikpijn én ik had echt last van m'n darmen (precies zoals ik ook zou hebben voor ik ongesteld moet worden). Echt vreselijk irritant en eng! Maar je baarmoeder is nu al hard aan het werk, en dat kun je voelen.

7. sniffy

sniffy VIP lid

Mar 26, 2008
    10,179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Ik heb dat beide zwangerschappen t/m de 12e week gehad, het gevoel dat je ongesteld moet worden. Rug en buikpijn.

Allebei de keren ook een moment gedacht dat het fout zou gaan omdat ik zo'n vreselijke kramp had.

Dat was volgens mij steeds bij een week of 6.

Share This Page