Buikpijn.......

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Amira, 3 feb 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amira

    Amira Actief lid

    30 jan 2006
    230
    0
    0
    Goedemiddag iedereen,

    Ik heb al een paar dagen last van pijn aan de linkerkant van mijn buik en onderin mijn buik. Ben ook misselijk, hoofdpijn.
    Hoop niet dat ik ongesteld moet worden. Het is wel een beetje vroeg voor menstruatieklachten.....

    Vervelend is het wel...

    Groetjes Amira
     
  2. Jodi

    Jodi Fanatiek lid

    17 jan 2006
    1.696
    0
    0
    Hoi Amira,

    Niet om je hoop helemaal weg te halen hoor.
    Maar ik heb die klachten elke week, tussen ovulatie en ongi..... De ene keer iets hevtiger dan de andere.

    Had deze keer zelfs 3 weken last van, de 2 weken tussen ovu en ongi en nu ook de hele ongi week :(

    groetjes Jodi
     
  3. Kalush

    Kalush Fanatiek lid

    7 jan 2006
    2.694
    0
    0
    Noorden v/h land
    ik had dit de afgelopen keer ook, en (niet om je al te veel hoop te geven) maar ik was toen toch echt zwanger hoor.
    Maar het is voor iedereen anders..
    Ik had het eigenlijk een aantal dagen na de eisprong al.. dus wie weet..

    Succes!

    Groetjes Kalush
     
  4. Moontje

    Moontje Bekend lid

    9 jan 2006
    848
    0
    0
    Ik heb ook al vanaf mijn eisprong buikklachten, last van obstipatie, vlagen van misselijkheid, wel honger maar niet willen eten...en sinds vandaag zie ik af en toe roze afscheiding in mijn inlegkruisje :oops: ....denk dat ze er toch weer aan komen..... :evil:

    Maar natuurlijk kan het goed zijn dat je wel zwanger bent. de symptomen lijken erg veel op elkaar...Hoop het voor je!

    Liefs,

    Moontje
     
  5. JoyceD

    JoyceD Fanatiek lid

    6 jan 2006
    2.208
    0
    0
    administratief medewerkster
    Amsterdam
    Ik heb het zelfde .
    En mijn eisprong komt over 3 daagjes ( als het goed is ) , dus zal de aanloop wel zijn .
    We klussen er in elk geval lekker op los :)

    Groetjes Joyce
     
  6. Channie

    Channie Fanatiek lid

    13 okt 2005
    4.149
    0
    0
    Ik heb dit eigelijk nog iedere maand gehad en werd iedere keer ongesteld gelukkig heb ik het deze maand niet gehad had ik eigelijk nog niet bij stil gestaan haha
     
  7. Door

    Door Bekend lid

    7 dec 2005
    750
    0
    0
    Praktijkopleider
    Veenendaal
    Ik heb het ook.... ik denk niet dat het veel zegt.... :(
     
  8. Amira

    Amira Actief lid

    30 jan 2006
    230
    0
    0
    Sinds gisteren last van mijn stoelgang gepaard met buikpijn. Het hele toiletgebeuren is een ramp bij mij opeens.

    ben trouwens wel blij dat ik hier kan schrijven, hoeft mijn man het niet aan te horen :)
     
  9. safian78

    safian78 Actief lid

    26 jan 2006
    428
    0
    0
    ja dat is inderdaad wel lekker, hier kan je alles kwijt zonder dat je het idee hebt dat je zeurt. Zo heeft iedereen zijn vragen en ideeen. Daarom vind ik dit ook een geweldige site!! Je komt veel te weten en kan zelf ook je vragen kwijt, echt super!!!!!
     
  10. angela24

    angela24 Actief lid

    28 jan 2006
    409
    0
    0
    Deze site is wel verslavend hoor, kan het niet laten om telkens even te kijken.
     
  11. Niet meer actief

    Hallo,

    heb deze klachten deze maand ook gehad....helaas gisteren ongi geworden :evil: :evil:
     

Deel Deze Pagina