negatieve testen

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by molly27, Nov 16, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. molly27

molly27 Fanatiek lid

Jul 1, 2011
    1,673
    0
    0
    Afgelopen donderdag had ik ongesteld moeten worden. Tot op heden ben ik dit nog niet. Heb afgelopen zaterdag, maandag en vandaag een test gedaan en deze is negatief. We zijn nu een half jaar bezig en heb de laatste maanden een cyclus die precies 26 dagen duurt.

Ben wel misselijk, heb grote aderen over mijn borsten lopen en ben veel moe. Heb wel al 4 dagen last van een soort van ongesteldheidbuikpijn maar tot op heden dus nog geen druppel.

Wat kan ik nu het beste doen en is er nog een kans dat ik zwanger ben?

Alvast bedankt!

2. molly27

molly27 Fanatiek lid

Jul 1, 2011
    1,673
    0
    0
    o, en ik moet ook heel vaak plassen (en is geen blaastontsteking die heb ik namelijk al vaker gehad en dat is dit niet)

3. Brigitte

Brigitte VIP lid

Sep 25, 2006
    6,432
    5
    38
    Hoi Molly,

misschien heb je deze keer gewoon weer een cyclus die langer was zoals daarvoor. Dan kan het zijn dat je te vroeg hebt getest en dat de dingen die je opmerkt inderdaad toch met een zwangerschap te maken hebben. Of het is zo dat je lichaam deze cyclus wellicht anders reageert op je hormonen waardoor je die dingen hebt die je beschreef. Het is toch echt gewoon even afwachten geblazen. Over een paar dagen zul je wel meer zekerheid hebben. Ik duim voor je.

Groetjes Brigitte

Share This Page