Lieve dames... ik heb 17 nov curretage gehad van een tweeling bij 10 weken.. na mn andere zwangerschap en mk ben ik weer gelijk in mijn cyclus gesprongen.. Kan het zijn dat dat nu weer is ? Heb gisteren een positieve test gehad ( soms lees ik dat het van eisprong kan zijn) Dus mijn vraag is kan het zijn dat ik weer zwanger ben of? Veel vragen in mijn hoofd.. Zondag nog een test doen? Of zit het maar in mn hoofd? 20 dec naar de gyn voor echo ( controle) kan hij dan zien of ik eventueel zwanger ben of dat er eitjes zijn of dat ze geprongen zijn zodat ik weet waneer ik ongie word? Mijn nod als ik idd weer normale cylus heb was 14 dec...
heb trouwens mn nod hier op 25 dec gezet zodat ik mezelf nie gek zou maken maar dat is dus mislukt hahaha
Hallo, Je hebt na de curettage geen test gedaan? Dit kan van een nieuwe zwangerschap zijn. Ga anders volgende week langs je huisarts en laat daar HCG prikken en dan een paar dagen later nogmaals, stijgt het ben je opnieuw zwanger. Maar je moet 20 dec naar de gyn, kan je het ook via hun vragen/regelen. Op de echo van 20dec zal nog heel weinig te zien zijn, want je bent dan, als je zwanger bent pas 5 weken. Succes. Groetjes Ineke
ik heb 2 dagen na curretage in het ziekenhuis negatief getest .. dus kan niet van oude zwangerschap zijn... maar idd dan denk ik zondag zelf test nog en dan 20 dec nog maar keer bij de gyn... *zucht * had gehoopt snel zwanger te zijn maar zo snel ... Trouwens ze zeggen wel eens dat als je na mk snel zwanger bent kans op mk hoger is .. is dat zo of is dat een fabel?
Hallo, Als die toen na de miskraam negatief was en nu positief ben je zwanger! Gefeliciteerd. Na een miskraam ben je inderdaad vruchtbaarder. Dit geef geen verhoogde kans op weer een miskraam. Test inderdaad zondag nogmaals en bespreek het daarna met de gynaecoloog. Slik je foliumzuur? Groetjes Ineke