heeft er iemand goede tips tegen obstipatie? van makkelijk elke dag gaan, kan ik nu gewoon niet meer gaan pffff
geen garantie dat het werkt, maar dit heb ik allemaal geprobeerd: -kiwi's eten -4 pruimen per dag -activia -lijnzaadolie in de activia -(gebroken) lijnzaad door de vla -veel fruit eten -roosvicé laxo drinken -volkoren brood -veel drinken -een glas lauw water nu na een aantal maanden klooien maar naar de huisarts gegaan...
Ik heb precies het zelfde probleem. Dit is mijn 3e zwangerschap en bij alle 3 nu vreselijk last van!! Bij mij is het echt net beton!!!:x Ik kan er jammer genoeg niks aan doen.ik probeer van alles en soms werkt wel even maar daarna kan ik weer me potte vasaline gaan smeren. Dat werk overigs wel haha lekker dik smeren en dan komt het er langzamerhand wel uit. Rond de helft van mijn zwangerschap kom ik meestal ijzer te kort. En dan krijg ik weer ijzer tabletten,.en normaal gesproken zijn de bijwerkingen harde ontlasting,.maar ik kan er gek genoeg beter van naar de wc
Roosvicee laxo Yoghurt Actimel Ik had er ook last van maar ben met bovenstaande begonnen en ben nu gelukkigere dan ooit hihihi suc6
Er zijn ook bij de apotheek middelen te koop die mogen tijdens een zwangerschap, zoals laxeersiroop en vezelzakjes.
ja ik heb een fles staan laxeermiddel maar daar krijg ik enorme krampen van. ik ga al zeker proberen met kiwi's. ik heb de ziekte van Crohn en weet dat mijn darmen daar erg op reageren. en dat mag nu wel eens.