Moet ik me zorgen maken?

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Sandana, 2 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sandana

Sandana VIP lid

9 jan 2012
    5.682
    5
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Onder Eindhoven
    Hallo verloskundige,

4 februari heb ik mijn eisprong gehad en 2 weken later testte ik positief.
    Ik ben nu dus 2 weken over tijd.
    Mijn borsten werden zeer pijnlijk, verder wat steekjes in mijn buik. Amper tot niet misselijk.

Eergister had ik wat bloedinkjes in mijn neus verspreidt over de dag en om 16 uur wat bruin bloed bij mijn slijm. Dat is maar 1 x geweest.
    Gister werden mijn borsten een stuk minder gevoelig en vandaag weer wat minder. M.n. aan de zijkant nog wat als ik erop druk, rennen doet geen pijn meer.

Moet ik mij zorgen maken? Of zegt dit niets?

Groetjes,
    Sandana

2. Brigitte

Brigitte VIP lid

25 sep 2006
    6.432
    5
    38
    Hoi Sandana,

het wel of niet hebben van zwangerschapsklachten of het komen of verdwijnen ervan zegt niets over het wel of niet goed zitten van de zwangerschap. Het kan er natuurlijk wel mee te maken hebben, maar zo zonder verdere info zegt het niets. En bloedneuzen horen echt bij de zwangerschap. Ik snap je ongerustheid, maar op basis hiervan heb ik geen verdenking dat het niet goed zou zitten.

Groeten Brigitte

3. Sandana

Sandana VIP lid

9 jan 2012
    5.682
    5
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Onder Eindhoven
    Ik ga morgen de vk bellen.
    De afscheiding is gebleven en vandaag erger geworden rond 16 uur. Er zat ook een heel klein 'stukje' in, wat op een stukje weefsel of opgedroogd bloed leek.

4. Sandana

Sandana VIP lid

9 jan 2012
    5.682
    5
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Onder Eindhoven
    Gisteravond miskraam gehad.
    Op de echo van gister was overigens nog niets te zien, dus het vruchtje is al vroeg gestorven denk ik dan.

Deel Deze Pagina