....klinkt heel gek maar heb echt het gevoel dat ik zwanger ben, maf hé? Wie weet is het ook zo Zou heeel mooi zijn in ieder geval Nog een paar dagen te gaan....
Ik herken dat gevoel heel erg en het grappige is dat mijn man het ook had! Heel veel succes meid ik hoop dat je gevoel goed is!
Ik heb dat niet gehad. Het kan natuurlijk wel! Ik hoop het voor je hoor. Scheelt er weer 1 in de MMM. Elmo
Ik hoor het steeds meer van mensen om me heen schijnt dat ik een soort blos op mijn gezicht heb ofzo hahahaha... Zit nu in mijn 21ste cyclus en heb NU echt het gevoel dat het raak is hahahaha O ja en vandaag lekker wezen winkelen in amsterdam ik ben in slaap gevallen in de auto pfff zo moe was ik heel vaag, terwijl we maar 2 uur hebben gelopen pfff... Ben zo moe maar of dat een symtoom kan zijn ik weet het niet hoor
Volgens mij is dat Alanis Morisette (vanilia heeft vaker fotos van haar in de avatar) en vermoeidheid kan heel goed! Er was medisch niks gevonden bij jullie (jaja heb wel wat onthouden ) dus waarom niet in de 21ste cyclus! Hopen op goed nieuws over 5 dagen.
Hoi ramona ik zie bij jou cijfers dat er 12 dagen staat moet dat niet soms 21 staan want 12 lijkt mij errug kort liefs tijgertje23 ps nog gefeli met je zw-schap
Ik hoop dat ik het ook ben want 1 maart was mijn ongi en stel dat ik het ben dan ben ik 2 dagen voor mijn vriend's verjaardag uitgeteld Mooi verjaardagscadeau toch? hahahahaha liefs tijgertje23 Mijn gevoel zegt ook dat ik het ben maar of dat zo is krijg ik de 29ste te horen en zien Zit namelijk in de medische molen omdat ik geen eisprong had
hoi tijgertje 23 12 dagen klopt wel haha was 2 x 28 dagen en nog geen 2 weken later was ik weer ongi had er toen met de ha over gebeld en ze zeiden dat het door het ontpillen kwam... jaaa het lichaam doet vreemde dingen met je groetjes van Ramona
Ik voelde het ook een beetje, voordat ik een test deed donderdag... had ineens het gevoel dat mijn lichaam veranderde. Heel gek, vooral mijn borsten enzo... ineens voelt het anders, een soort van 'compact', ik kan het niet uitleggen, haha. Succes, ik duim voor je!
Heb vandaag licht pos. getest dames spannenddddddddddddddddddddddddd kon het niet laten. A) het kan zijn dat ik me gewoon inbeeld en dat er helemaal geen streep staat B) ben wel verdacht misselijk met flagen en mijn cupmaat is groter! C) mijn tempratuur is verhoogd. D) I hope soooooooooooo...
wahahahaaaaaaaaaa muisje.... owwwwwww spannend... ik denk niet dat je je het inbeeld hoor.... anders een fotootje plaatsen... als er een licht streepje staat, felliciteer ik jou alvast voorzichtig! Liefs Jollie
Ik hoop voor je dat het raak is. Een streep is een streep toch....alvast een voorzichtige felicitatie. Liefs vlindertje