Hallo dames, Ik ben 1,5 week geleden ongesteld geweest. Tenminste, dat denk ik. Het was echter maar 3 dagen heel licht bloed verlies zonder stolsels. Ook heb ik totaal geen buikpijn gehad (heb ik tijdens mijn menstruaties juist wel en duurt vaak ook langer dan 3 dagen). Zaterdag was het begonnen en maandagavond was het al zo goed als weg! Vorige week donderdag verloor ik ineens nog wat oud bloed en een dikke sliert slijm (sorry voor de details). Sindsdien heb ik steeds menstruatieachtige krampen met regelmaat, zit ik weer vol met pukkeltjes, heb ik last van haar uitval (had ik bij mijn dochter ook in het begin) en heb ik al 2 dagen last van misselijkheid met vlagen (tot kokhalsen aan toe.. dat heb ik normaal echt nooit!). Vanmiddag ga ik nog een nieuwe test kopen, maar heeft iemand voor die tijd enig idee of het inderdaad mogelijk is dat ik alsnog zwanger ben?! Ik lees op internet (google) zoveel verschillende verhalen.. Herkent iemand zich misschien hierin? Bedankt alvast..
Ja het is mogelijk, ik denk dat je beter gewoon een testje doet om te weten waar je aan toe bent. Anders blijf je maar twijfelen he?
Oh wat vreemd, ik heb bijna hetzelfde als jou! Wel ongesteld geworden, aantal dagen te vroeg, veel oud bloed maar wel echt heel veel verloren maar geen ongi krampen of pijn of wat dan ook. Nu is mijn ongi over en nu krijg ik ongi krampen.. Heel vreemd!