Opzich goed heb normaal vreetbuien als ik ongesteld moet worden maarja misschien nu niet omdat je erop gaat letten. Gisteravond dacht ik goh lekker stuk kaas maar halverwege toch maar weer weggelegt.. En heb nog steeds wel wat buikpijn.. Morgen is mijn NOD als het goed is dus wacht maar af..Voel me verder goed. En hoe gaat het met jullie?? Xxx Succes voor de dames die de NOD nog moeten hebben en anders hou de hoop erin!!
Heb vanmorgen getest helaas negatief..Maar de rode duivels zijn nog niet gekomen dus ga morgen weer testen met ochtendurine en hopen op positief!! Had vanmorgen helaas de eerste urine niet gebruikt. En bij jullie??
Ja gaat mij net zo! Ik ga morgenochtend weer een testje doen.. Nog steeds geen ongi dus tja.. Wil misschien wel naar de ha gaan als ik ongesteld word weer nu.. Heb in 7maad tijd maar 4x een eisprong gehad dan. En het is zo onregelmatig en zo lang... Goed idee?
Ja je kunt altijd even vragen. Ik heb ook nog steeds niks.Vanmorgen getest negatief..Dus ben ff helemaal de kluts kwijt..
Nou dames zonet helaas de rode duivels geariveerd.. Op naar ronde 2. Nieuwe ronde nieuwe kansen Succes iedereen!!
Balen meid. Maar je weet nu inderdaad wel weer waar je aan toe bent. Juist! Nieuwe ronde nieuwe kansen.
Jammer!! Maar weet je idd wel waar je aantoe bent nu. Ik weet nog niks, helaas.. Maar m'n vorige cyclus was ook zo idioot lang.. zal deze wel net zo zijn... vd week toch maar even de ha bellen..
Das klote dat je nog niks weet!! Dan zou je idd de ha kunnen bellen wellicht weet die hoe en wat. Succes en let me know