Ik begin het nu toch wel erg spannend te vinden! Morgen half 7 moeten we naar het ziekenhuis bellen hoe laat we terecht kunnen voor de inleiding... Ben er helemaal aan toe, maar nu het zo dichtbij komt begin ik em toch ook wel een beetje te knijpen! Je leest zoveel verschillende verhalen over de inleiding, hoop dat het allemaal wat meevalt morgen!
suc6 morgen. En geniet ervan als je je kleine eindelijk in je armen mag hebben. Ik ben 3 keer ingeleid en de bevallingen vielen reuze mee. Ik hoop dat jij dat morgen ook zo mag ervaren.
Bij mij viel de inleiding reuze mee, al keek ik er zwaaaar tegenop en was ik doodsbang! Achteraf viel t echt mee.... Ik wens je heel veel succes, you can do it!!! Girlpower xxx
Wat een snelle en lieve reacties! Ga zo m'n bedje maar eens in, in de hoop nog een goed nachtje te maken...
alvast heel veel succes morgen hoop dat het meevalt en je snel je kleintje vast mag houden slaap lekker vannacht voor zover dat lukt haha kan me voorstellen dat je zenuwen hebt
Hoi allemaal, ik heb niet veel of beter gezegd helemaal niet kunnen slapen! Rond 11 uur kwamen de weeen al om de 10 a 15 minuutjes om half 2 naar het ziekenhuis en om 3.23 is onze dochter, Liss al geboren! Alles dus heel snel gegaan en onze dochter ligt al heerlijk thuis te slapen...